השר דרעי בריאיון: "גדו"י הורו לנו לא לפתוח את הלימודים לכיתות הקטנות"

    אסתי פלד 1 Comment on השר דרעי בריאיון: "גדו"י הורו לנו לא לפתוח את הלימודים לכיתות הקטנות"

    שר הפנים אריה דרעי מי שמתפקד כפרויקטור של הציבור החרדי במאבק הקורונה, בריאיון מיוחד ל'מהדורה המרכזית' מעדכן על פתיחת עולם הישיבות, "כמה ישיבות מכל החוגים שאישרו סופית על תחילת לימוד בשיטת הקפסולות" | דרעי חושף כי בניגוד למשרד הבריאות, "ההנחייה שלנו זה לפתוח רק את הכיתות הגבוהות" | על הטלת הסגר בירושלים: "דרישה של משרד הבריאות"

    אריה דרעי צילום: פלאש 90
    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    יו"ר ש"ס שר הפנים אריה דרעי התראיין הערב (חמישי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן וחשף כי "מעל 60% מהחולים בישראל היו לצערנו מהציבור החרדי, בגלל תקופת פורים שהיה מותר להתכנס" אומר דרעי ומבהיר "אבל הוכח שהציבור החרדי נשמע יותר מכל המגזרים להוראות ולהנחיות ושיתף פעולה לכל מהלך שעשינו כדי להוריד את כמות החולים".

    דרעי מעלה על נס את ההצלחה בפינוי החולים למלוניות, "כדי להבין את המספרים, היום מסתובבים בב״ב אולי 250 חולים. חלקם החלימו וחלקם הגדול בבתי מלון".

    על פתיחת הלימודים בציבור החרדי מבהיר השר  דרעי חד משמעית, "גדו"י הורו לנו לא לפתוח את הלימודים לכיתות הקטנות". דרעי הוסיף, "ההנחייה שלנו זה לפתוח רק את הכיתות הגבוהות. אנחנו מחכים לאישור סופי הערב או מחר". דרעי הסביר כי "גדו"י לא מוכנים שנסכן את חיי הילדים הקטנים. לכן הכיוון כרגע זה לא לפתוח את כיתות א׳ עד ג".

    על הטלת הסגר בירושלים מסביר שר הפנים, "הדרישה לסגור הערב את שכונת רוממה מרכז בירושלים זה ממשרד הבריאות. בתחילה הם ביקשו לסגור אתמול שכונות נוספות בעיר. הם הגישו את בקשת הסגר ואנחנו השרים תמכנו". לגבי שכונת הבוכרים בירושלים מבהיר דרעי, "המגמה כעת בירידה, תושבים רבים פונו משם לבתי מלון, לכן שם אין סגר".

    פתיחת עולם הישיבות, לדברי השר דרעי "ידוע לי על כמה וכמה ישיבות מכל החוגים שאישרו סופית על תחילת לימוד בשיטת הקפסולות". בשטח כבר ישנה עבודה אינטנסיבית מספר השר דרעי, " יש כבר ועדת היגוי מסודרת שפועלת לצד ׳ועד הישיבות׳. יש שם נציג שלנו שהוא הרב דוד בן שמעון, יהיה גם נציג חסידי ונציג לציבור הליטאי. יש עוד פתרונות של לימוד במרחב הפתוח שאני עובד ומקדם".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      למה עושים שטויות