גורם במשרד החינוך: "כולנו באפלה לגבי הילדים וההשפעה שלהם מקורונה"

    בנצי לייזרוביץ No Comments on גורם במשרד החינוך: "כולנו באפלה לגבי הילדים וההשפעה שלהם מקורונה"

    במשרד החינוך מקווים לחזור לשגרת לימודים מלאה בכלל המוסדות כבר בשבועות הקרובים. עד כה נדבקו 1035 ילדים עד גיל 9 בנגיף הקורונה. קצב ההכפלה הגבוה ביותר הוא בביתר עילית, מודיעין עילית ובית שמש | כל הפרטים

    Mayanei Hayeshua Medical team treat a patient with coronavirus disease (COVID-19) at the coronavirus unit, in Mayanei Hayeshua Medical Center, Bnei Brak, Israel, April 27, 2020. Photo by Nati Shohat/Flash90 *** Local Caption *** ???—???§?” ?—?•???” ?‘? ?™ ?‘?¨?§ ???¢?™?™? ?™ ?”?™?©?•?¢?” ???—???§?× ?§?•?¨?•? ?” ?•?™?¨?•?¡ ?—?•???” ?—?•???™? *** Local Caption *** ????? ???? ??? ??? ?????? ?????? ????? ?????? ????? ???? ????? צילום: פלאש 90
    19:36
    25.04.24
    פנחס בן זיו No Comments on הקבינט אישר: מחבלי הנוח'בה יזכו לביקורים בבתי הכלא

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    גורם במשרד הבריאות אומר היום (חמישי) כי "במשרד מקווים לחזור לשגרה בשבועות הקרובים". בכך תהיה מדינת ישראל אחד המקומות הראשונים בעולם שיחזרו לשגרה בהיקף הזה של מערכת החינוך. לגבי השפעת הנגיף והסכנה שלו לילדים אומר הגורם, "כולנו באפלה לגבי הילדים וההשפעה שלהם מקורונה".

    עד כה נדבקו 1,035 ילדים עד גיל 9 נדבקו. היום יודעים שילדים נדבקים ומדביקים פחות מהמבוגרים באופן יחסי. בנוסף נדבקו 2300 ילדים בגילאי 10-19.

    כמו כן, יש תסמונת נדירה שפוגעת בילדים. היו כאלו 2 מקרים בארץ אבל לא מתחשבים בזה בקבלת ההחלטות בעניין החזרה לשגרה.

    ההמלצה של משרד הבריאות שקבוצות קבועות של 15 ילמדו באופן קבוע. בפעוטונים ישהו יחד 5-7 ילדים. במשרד החינוך אומר הגורם מקווים כי במהלך חודש מרץ הולכים לחזרה לשגרה מלאה.

    לגבי צוות ההוראה: היום יצאו הנחיות למחלות רקע שבגינן מורים לא יגיעו לעבודה, והם ילמדו מרחוק (זו ההמלצה) כמו גם ילדים שיש להם בבית מי שנמצא בסיכון. בהמלצה של משרד הבריאות כי מורים לא יכנסו ליותר מ-2 קפסולות.

    המל"ל מפרסם היום את הנתונים העדכניים על מגיפת הקורונה: מתחילת היום התגלו 37 חולים חדשים בנגיף. מספר המבריאים עלה לכמעט 8.5 אלף מבריאים, עד כה היום הבריאו 205 בני אדם.

     

    ברשויות המקומיות: ירושלים מובילה עם שיעור הנדבקים הכי גבוה 3,471 נדבקים. בני ברק אחריה עם 2818 נדבקים. תל אביב עם 531 נדבקים ובית שמש עם 470 נדבקים.

     

    קצב ההכפלה הגדול ביותר הוא כעת בבית שמש, מודיעין עילית וביתר עילית:



    0 תגובות