ועד רבני חב"ד להורים: "מי שיכול, עדיף שישאיר את הילדים בבית"

    בנצי לייזרוביץ No Comments on ועד רבני חב"ד להורים: "מי שיכול, עדיף שישאיר את הילדים בבית"

    בוועד רבני חב"ד קוראים להורים לחכות עם החזרה ללימודים עד שיתבהר המצב לאשורו. בנוסף מורים הרבנים, משפחות שבביתם ישנו אדם בקבוצת סיכון, או איננו חש בטוב אפי' באופן הקל, עליהם לעשות כל מאמץ למצוא סידור אחר לילדיהם ולא לשולחם למוסדות" | וההוראות לצוות החינוכי

    אילוסטרציה צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    על רקע החלטת וועדת השרים לענייני קורונה להחזיר את מוסדות החינוך עד כיתות ג', גני הילדים והמעונות לשגרה, ועד רבני חב"ד קורא היום (חמישי) להורים להשאיר את הילדים בבית בתקופה הקרובה, עד אשר יתבהר המצב של מסוכנות הנגיף.

    בקריאת הרבנים נכתב: "מוסדות חינוך אשר לגביהם ניתנו הנחיות שונות לגבי מתכונת הלימודים ואופן פעילותם, לדעתנו בשבועיים הראשונים של החזרה ללימודים, עד שהמצב יתבהר יותר לטובה בעז"ה, יש לנהוג כדלהלן:

    א. הורים שיש באפשרותם להשאיר את הילדים בבית מוטב לעשות כך בתקופה האמורה.

    ב. הורים שאין באפשרותם להשאיר את הילדים בבית ונאלצים לשלוח את ילדיהם למוסדות החינוך, יש לוודא שהילדים שומרים על כללי הזהירות של משרד הבריאות והחינוך, הן כלפי עצמם והן כלפי הצוות החינוכי.

    ג. אלו שחלה עליהם חובת בידוד מכל סיבה שהיא לא יצאו מביתם בשום פנים ואופן.

    ד. משפחות שאחד מבני הבית נמנה על קבוצות הסיכון, כפי שהוגדרו ע"י משרד הבריאות, וכן משפחות שאחד מבני הבית אינו חש בטוב, אפילו באופן קל, עליהם לעשות כל מאמץ למצוא סידור אחר לילדיהם ולא לשולחם למוסדות".

    בנוגע לצוות החינוכי:

    א. אלו שחלה עליהם חובת בידוד מכל סיבה שהיא לא יצאו מביתם בשום פנים ואופן.

    ב. אנשי צוות שהם או אחד מבני ביתם נמנים על קבוצות הסיכון כפי שהוגדרו ע"י משרד הבריאות, וכן במידה והם או אחד מבני הבית אינו חש בטוב, אפילו באופן קל, וכן לגבי מורות ונשות צוות שנמצאות בתקופת הריון עם בעיות מיוחדות סכרת, לחץ דם ו/או הריון בסיכון מסיבות שונות, עליהם לעשות כל מאמץ להימנע מלבוא למוסדות – החינוך בתיאום עם אנשי מערכת החינוך ולהשתלב בעבודתם באמצעים השונים.

    ג. אנשי צוות שאינם נמצאים בקבוצות הנ"ל, אך חוששים לשוב למקום העבודה מסיבות שונות, יתייעצו עם רופא ידיד או שני רופאים מומחים כהוראת כ"ק אדמו"ר נשיא דורנו, ויקבלו החלטה בתיאום עם מערכות החינוך.

    ד. על הצוות החינוכי כולו להקפיד באופן מלא על כל כללי הזהירות הנדרשים ע"י משרד הבריאות והחינוך בתקופה זו. בנוגע לפעילות בתי הכנסת, דעתנו לעת עתה ללא שינוי, כפי שכתבנו במכתבנו הקודם מיום כ"ה ניסן".



    0 תגובות