כך גוייסו קרוב ל-100 תרומות דם פלסמה

    דוד קליגר No Comments on כך גוייסו קרוב ל-100 תרומות דם פלסמה

    בימים אלו בהם ניכרת התעוררות לתרומת דם פלסמה בקרב חולי קורונה בישראל שהחלימו מהנגיף, סיפוק רב נרשם בעמותת "רפואה ושמחה" שמעודדת את המבריאים מהנגיף לצאת ולבצע את הליך תרומת הדם, אשר באמצעותו מנסים להציל את חיי החולים האחרים שעדיין זקוקים לרחמי שמים.

    13:14
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ה'מתכון' של האור החיים למנוחת הנפש | הרב צבי אריה אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מאז פרסם מנכ"ל העמותה הרב מאיר קווין קריאה נרגשת לאיתור וגיוס מחלימים המשמשים כתורמי פלסמה פוטנציאליים גייסה העמותה בהצלחה רבה קרוב ל-100 מחלימים, אותם אף הסיעה באמצעות רשת המתנדבים "מחוברים אונליין" לבנק הדם של מד"א ולבתי החולים שיבא והדסה עין כרם, שם ביצעו את הליך ההתרמה.

    בימים האחרונים התפרסמה במגזר החרדי קריאתם של מועצת גדולי התורה וגדולי הרבנים המסבירה את חשיבות המהלך וקוראת לציבור המחלימים לבוא ולתרום ולזכות באפשרות של הצלת חיים של ממש, ואכן בעמותה מדווחים כי נרשמת עלייה במספר המחלימים המבינים את גודל השעה ופונים כשהם מעוניינים לבצע את הליך תרומת הפלסמה, אותם גם מסיעים מתנדבי האונליין למוקדים הרלוונטיים, כל מקרה לגופו.

    ב"רפואה ושמחה" קוראים שוב ושוב ביתר שאת לכלל ציבור המחלימים, אלו שע"פ הכללים עברו את תקופת השבועיים של ההחלמה, לאחר שיצאו שליליים פעמיים, ליצור קשר ישירות עם המנכ"ל הרב מאיר קווין במספר 052-580-8936, או במוקד העמותה – 02-800-2000, לעשות מעשה אצילי למען חייהם של אחרים התלויים מנגד, ובכך להודות לה' על החסד הגדול שעשה עמם.

    יו"ר העמותה הרב ישראל צישינסקי מדגיש כי בעקבות המצב קיים צורך גובר המתבקש מבתי החולים, גם בתרומת דם רגילה של אזרחים מן השורה שלא חלו בנגיף, עבור מנות דם נוספות הנדרשות לטיפול בחולים כאלו ואחרים. מנכ"ל העמותה הרב קווין שימש דוגמה חיה ונתן תרומת דם אישית שגרתית, וקרא גם לחבריו שלא חלו ללכת לתרום דם לטובת הנצרכים לכך בבתי החולים.

    בתמונה: מנכ"ל רפואה ושמחה מאיר קווין בתרומת דם בימים האחרונים.



    0 תגובות