בנט: "עברנו מבלימה של התבססות איראן בסוריה, לדחיקתה משם"

    איתי גדסי No Comments on בנט: "עברנו מבלימה של התבססות איראן בסוריה, לדחיקתה משם"

    שר הביטחון נפתלי בנט: "עוד לא הגענו לרגע בו אויבי ישראל משלימים עם קיומה של מדינה יהודית בארץ ישראל. רק זאת אוכל להבטיח: מדינת ישראל לעולם לא תפקיד את בטחונה בידי אחרים. עברנו מבלימה של התבססות איראן בסוריה, לדחיקתה משם, ולא נפסיק"

    נפתלי בנט צילום: פלאש 90
    21:50
    23.04.24
    בנצי לייזרוביץ No Comments on גל חום בחול המועד: הסימנים לפגיעות חום ודרכי המניעה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הביטחון, נפתלי בנט, מציין, במסר לרגל יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ולנפגעי פעולות האיבה, כי גם עתה בדור בו אנו חיים, אויבינו טרם השלימו עם קיומה של מדינת ישראל: "עוד לא הגענו לרגע בו אויבי ישראל משלימים עם קיומה של מדינה יהודית בארץ ישראל", אמר השר. והוסיף: "לצערי, אינני יכול להבטיח שזה יקרה בדורנו".

    בנט ציין כי "גם בעצם ימים אלו המשטר האיראני וזרועותיו פועלים בניסיון לפגוע במדינת ישראל ובאזרחיה", והצהיר "רק זאת אוכל להבטיח: מדינת ישראל לעולם לא תפקיד את בטחונה בידי אחרים. אנחנו נגן על עצמנו בכוחות עצמנו. אנחנו נמשיך להעביר את המערכה לשטח האויב".

    שר הביטחון חזר שוב על מה שכבר בימים האחרונים ורמז על פעולות יזומות של צה"ל כנגד איראן בסוריה: "עברנו מבלימה של התבססות איראן בסוריה, לדחיקתה משם, ולא נפסיק. לא נאפשר עוד לאיומים אסטרטגיים לצמוח מעבר לגבולותינו, מבלי שאנו פועלים. חיילי צה"ל ומפקדיו בוטחים ונחושים, ובעזרת השם ננצח".



    0 תגובות