הלוחמים החרדים הקדישו את יום הזיכרון לזכר נשמות 413 חללי העיר בני ברק

    צבי טסלר 3 Comment on הלוחמים החרדים הקדישו את יום הזיכרון לזכר נשמות 413 חללי העיר בני ברק

    צפו: הלוחמים החרדים בחטיבות החי"ר הקדישו את יום הזיכרון לזכר נשמות 413 חללי העיר בני ברק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מתוך תחושת אחדות וסולידריות עם בני המשפחות שנבצר מהם להשתתף בטקסי יום הזיכרון, הלוחמים החרדים בפלוגות תומר וחץ בחטיבות גבעתי וצנחנים ציינו אמש (שני בערב) את כניסת את יום הזכרון לחללי צה"ל, מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה בסדרת טקסים לזכרם.

    בשל מגיפת הקורונה, נבצר מההורים ובני המשפחות של הנופלים לעלות לקברי יקיריהם לאמירת תהילים והתייחדות עם החללים. יזם ארגון שח"ר המלווה את הלוחמים החרדים יוזמת אחדות עם המשפחות השכולות החרדיות, בו נרתמו הלוחמים לציין את שמותיהם של 413 החללים תושבי העיר החרדית בני ברק שנפלו במערכות ישראל ובפיגועי הטרור.

    בטקס שנערך בבסיסים השונים של הלוחמים ציינו המפקדים את הסיוע שהגישו חיילי צה"ל לתושבי העיר בני ברק בשעתם הקשה. "דווקא ברגעי משבר אנו רואים את האמת יוצאת, את החיבור החזק בין הציבור החרדי שאוהב ומוקיר את חיילי צה"ל. הלוחמים החרדים בחטיבות החי"ר מחד, והסיוע שהגיש צה"ל לציבור החרדי במשבר הקורונה יוצרים את קירוב הלבבות בין כל חלקי העם ומעידים על הרצון לחיים משותפים מתוך אהבת ישראל ואהבת המולדת".

    מארגון שח"ר המלווה את הלוחמים בצה"ל נמסר כי "יום הזיכרון הוא יום עצוב הנושא זכרון קשה ושובר לב בכל שנה ושנה. בעת הזו הכאב גדול אף יותר כאשר אין יכולת לפקוד את קבריהם של הנספים ולציין כבכל שנה את זכרון היקרים והקדושים לנו מכל. ההירתמות של הלוחמים ממסלולי שילוב חרדים בצה"ל, אשר מוסרם את נפשם יום יום למען בטחון עם ישראל ועושים הכל בשביל שלא נדע יותר צער ושכול, מראה את הפנים היפות של עם ישראל".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      בושה וחרפה בצבא מצטופפים ובלי כל הגנה של מסיכות וכדו' וישיבות לא מרשים לפתוח
      "תורה מושפלת"

    2. 2

      טמבל הם היו בבידוד ביחד כבר שלש חודש

      1. האם אתה לא יודע לדבר בלי גסות רוח