דייויד טויב הפתיע את טוקר בג'ינגל ווקאלי • האזינו

    דוד קליגר 2 Comment on דייויד טויב הפתיע את טוקר בג'ינגל ווקאלי • האזינו

    הזמר והיוצר דייויד טויב, יצא היום בביצוע וואקלי לשיר שלו "נשמתי" , בתוכנית 'זמן אוויר' שוחח איתו מנחם טוקר על השיר ועל העבודה הווקאלית, במהלך השיחה הפתיע אותו טויב עם ביצוע ווקאלי לג'ינגל הידוע של 'זמן אוויר' • האזינו

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    \

    הזמר והיוצר דייויד טויב השיק השנה בימים הנוראים סינגל הנושא את השם "נשמתי". טויב הלחין בלדה מרגשת מתוך התפילה הראשונה של הבוקר. הוא בחר להוציא דווקא שיר בתחום שקרוב לליבו – הבוקר. "החיבור שלי לשיר נוצר מהמקום הפשוט של הודאה לה' בכל בוקר על היותי בריא ושלם".

    לפני שעה קלה בתוכנית 'זמן אוויר' שוחח טוקר עם טויב שסיפר כי את השיר המקורי, ליווה קליפ מושקע בו כיכב ילד כפרזנטור לסדר השכמת הבוקר. הבחירה בילד אינה מקרית ומסמלת את התום והפשטות של סיטואציה יומית מלאת הודיה לריבונו של עולם, על הלא מובן מאליו.

    השיר אגב הצליח מאוד, וממש ההפך להמנון הבוקר הצמוד לשיעור בדף היומי הגדול בעולם כאן ב'קול חי'. ומשכך – מספר טויב – פנה אליו הטכנאי אורי כהן כדי שיעשה לזה גרסה ווקאלית שתשמש אותנו בימי העומר.

    במהלך הראיון הפתיע דייויד את טוקר והדגים איך נבנית יצירה ווקאלית ולשם כך לקח קטע קטן מתוך הג׳ינגל הידוע ״זמן אויר״ וחוזר על זה בלופ כשבכל פעם נוספת עוד קול ועוד תפקיד.

    טויב שמוכר לרבים מהפקות ואירועים בהן הוא משמש כזמר מוביל ומופיע עם להקות מוכרות באירועים נחשבים. קול הזמיר והטאצ' החסידי האותנטי מלווה את המוזיקה שלו בכל שלבי יצירתה, והטעם המוזיקלי המדויק שלו מורגש גם בעיבודיו לזמרים אחרים.

    לחן, עיבוד קולות, מיקס והפקה: דייויד טויב

    האזינו לראיון אצל טוקר:

    האזינו ל'זמן אוויר':

    האזינו לשיר 'נשמתי':



    2 תגובות

    מיין תגובות