ניצחון לפרץ: אחרי שנים באופוזיציה העבודה בדרך לממשלה

    איתי גדסי 2 Comment on ניצחון לפרץ: אחרי שנים באופוזיציה העבודה בדרך לממשלה

    וועידת מפלגת העבודה אישרה ברוב מובהק את הכניסה של המפלגה לממשלת נתניהו החמישית | פרץ: "נשנה את סדר היום ואת המדיניות הכלכלית של הממשלה לסוציאל דמוקרטית"

    Chairman of the Labor-Gesher party Amir Peretz holds a press conference in Tel Aviv, on February 27, 2020, ahead of the israeli elections. Photo by Tomer Neuberg/Flash90 *** Local Caption *** ??? ??? ????? ???? ??? צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

     

    נצחון גדול הערב ליו"ר העבודה עמיר פרץ, כאשר ועידת העבודה אישרה היום (ראשון) ברוב מובהק של 64.2 אחוזים את הצעתו להצטרפות לממשלת האחדות.

    יו"ר מפלגת העבודה, ח"כ עמיר פרץ אמר לאחר הניצחון הפנים מפלגתי: "אני מודה לכל צירי הועידה, אלה שתמכו ואלה שהתנגדו. זכינו הערב לגיבוי גורף של חברי המפלגה להיות הסמן החברתי והמדיני של הממשלה, ולשנות את סדר היום ואת המדיניות הכלכלית של הממשלה לסוציאל דמוקרטית".

    פרץ הבהיר בדבריו, "אנחנו לא מצטרפים לממשלת ימין, אנחנו מצטרפים לממשלת אחדות שוויונית עם רוטציה. שיתוף הפעולה האסטרטגי שלנו עם בני גנץ ישיב את תנועת העבודה למקומה כתנועה פוליטית מובילה ומשפיעה בישראל".

    פרץ הודה לשותפו הצעיר במפלגה, "אני מודה לחברי איציק שמולי על שיתוף הפעולה, ובטוח שאזרחי ישראל יזכו לשר רווחה מעולה שיתביע חותם חברתי ואנושי במשרד הרווחה ובממשלה כולה".

     



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      נו נו… בינתיים תגדל מחדש את השפם מר פרץ:)

    2. 1

      כתומך ליכוד לא הייתי רוצה לראות את העבד הנאמן של השמאל .. במיוחד איך שבערפל של הבחירות האחרונות מפלגתו קיבלה רק7 עם התחברות לגשר מה שלא הבין העבד שפלצני השמאל ראו מול עניהם 2 מרוקאים מחזיקים את מפלגת העבודה כנראה שבעינהם היא הפכה להיות טמאה רחמנה ליצלן והם העדיפו את הנבחרים הערבים … מה שהעבד הנרצע חא הבין שהוא מנוצל רק בכדיי לגנוב קוחות מעדות המזרח ממש עלה תאנה