המותג שכל באלעבוסטע מכירה!

    עפר גדנקן No Comments on המותג שכל באלעבוסטע מכירה!

    ריאיון עם קרן ברזילי מנהלת המותג וניש קליה ברקיט בנקיזר:

    21:24
    17.04.24
    איתי גדסי No Comments on חשיפה: נתניהו מעדיף להגיב באמצעות המוסד; הרמטכ"ל מתנגד

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אתם פונים לאישה החרדית דווקא, למה?

    אין ספק כי האישה והאמא החרדית ראויה לכבוד והערצה. סדר יומה העמוס והמטלות הרבות המונחות על כתפיה דורשים ממנה כוחות גוף ונפש, מיומנויות רבות ותפקוד מלא. מהמקום הזה אנו נרתמים לסייע לה ככל האפשר ומציעים מוצרים חדשניים שעושים את העבודה בקלות ובמהירות. אבקת וניש קליה גולד מסירה את הכתם ב – 30 שניות בלבד!

    בנוסף , האישה החרדית מרבה בכיבוס פרטי כביסה לבנים : חולצות שבתיות לבנות, מפות שבת ו ה 'קיטל' לפני ליל הסדר. האבקה של וניש לכביסה לבנה משמש כעוזרת צמודה בחדר הכביסה ושומר על פרטי הלבוש לבנים לאורך זמן.

    מה מייחד את מסיר הכתמים של וניש קליה?

    כאימהות מנוסות, אנחנו מכירות את כללי כביסה: בגדים חדשים יש לכבס בנפרד, יש להפריד לפני הכיבוס במכונה בין הכביסה הלבנה לכביסה הצבעונית כדי למנוע מעבר צבעים, בגדי צמר ובגדים עדינים יש לכבס ביד ועוד. אך עם הכתמים אנחנו מתמודדות כל הזמן, ישנם גם כתמים קשים שלא יורדים, בגדים יקרים ואיכותיים שממון רב הושקע בהם והוכתמו בכתם שמסרב לרדת וכו'. במצבים כאלו, נשים רבות עדיין משתמשות במוצרים שונים וישנים להסרת הכתמים, בכל מיני עצות סבתא שעוברות מדור לדור או בשיטות שפעלו אצל חברות ועוברות מפה לאוזן, כאלו שלפעמים מצליחות אך לפעמים הן מסבות אכזבות. לכן חשוב לדעת כי כאשר אנו מנסים להסיר כתמים בשיטות לא מקצועיות פעמים רבות לא רק שהכתם לא ירד אלא הוא עלול להתקבע והבגד עצמו גם יכול להינזק. בדיוק לשם כך פותחו במעבדות הבינלאומיות של מותג וניש קליה גולד נוסחה חדשנית ויעילה אשר מסירה כתמים קשים תוך 30 שניות בלבד את רוב סוגי הכתמים בשימוש נוח וקל תוך שמירה על איכותם של פרטי הלבוש . לא פלא שמאות אלפי אימהות מרוצות ברחבי העולם משתמשות בוניש באופן קבוע!

    אילו מוצרים מציע המותג?

    לוניש קליה גולד 2 מוצרים ל – 2 צרכים שונים:

    1. וניש קליה גולד לכביסה צבעונית – המיועדת להסרת כתמים במהירות וביעילות.

    2. וניש קליה גולד לכביסה לבנה – לכביסה לבנה יותר גם ב – 30 מעלות. השימוש בה מתאים לכביסת כל פריטי הלבוש הלבנים: חולצות, מפות, פריטי כותנה ומגבות. בהתאם להוראות השימוש.

    את שני המוצרים ניתן להשיג באבקה או בג'ל.

    תכל'ס, איך מסירים את הכתמים בעזרת אבקת וניש קליה גולד?

    ממלאים בתוך הכף הוורודה המצורפת לאריזה אבקה בכמות הנדרשת, מוהלים במעט מים, שופכים ישירות על הכתם, משפשפים 30 שניות והכתם נעלם. להשלמת הפעולה יש להכניס את הבגד למכונת הכביסה.

    הטיפול בכמות גדולה של כביסה מוכתמת הוא בד"כ השריה במים מהולים עם וניש קליה גולד ולאחר מכן כיבוס רגיל במכונת הכביסה.

    מומלץ גם להוסיף באופן קבוע למכונת הכביסה כף אחת של אבקת וניש קליה גולד, לקבלת תוצאות מושלמות של בגדים נקיים מכתמים.

    ישנו מיתוס רווח שכיבוס כביסה לבנה במעלות גבוהות משמיד חיידקים ומעניק לנו תוצאות של כביסה לבנה באמת. האם זה נכון?

    חשוב לדעת שכביסה במעלות גבוהות פוגעת בסיבי הבגד וגורמת לבלאי ושחיקה מיותרים. באינסטינקט טבעי אנחנו מעמיסות את הבגדים למכונה , מוסיפות את חומרי הניקוי למכונה ומפעילות על מעלות גבוהות למען נהיה בטוחות שהחולצות יתכבסו היטב , ילבינו , וצבען ישוב להיות כבתחילה. חשוב לדעת שדווקא כיבוס במעלות גבוהות הורס את סיבי הבד, שוחק את הבגד וגורם לו להיראות בלוי לאחר כביסות בודדות . בכדי לשמור על הבגדים מפני שחיקה ויחד עם זאת ליהנות מכביסה לבנה ובוהקת- תוכלו להוסיף למכונה אבקת וניש קליה גולד, שישמרו על הלובן של הכביסה גם 30 מעלות.

    לסיום, איך נוכל לשמור על הלבן הבוהק של הפריטים הלבנים?

    בגדים לבנים עם הזמן מאבדים את הלובן שלהם והופכים לאפורים. לכן, כדי לשמור על הלבן הצחור לאורך זמן – מומלץ להוסיף באופן קבוע כף אבקת וניש קליה גולד לכביסה לבנה לכל מכונת כביסה וליהנות מתוצאות אפקטיביות ב30 מעלות.



    0 תגובות