מנכ"ל משרד הבריאות: "חוזרים הדרגתית לשגרה, שמרו על הכללים למענכם"

    צבי טסלר No Comments on מנכ"ל משרד הבריאות: "חוזרים הדרגתית לשגרה, שמרו על הכללים למענכם"

    מנכ"ל משרד הבריאות, משה בר סימן טוב: "אנחנו מגבירים את החזרה לשגרה בצל הקורונה, אך הסכנה להתפרצות מחודשת עכשיו או לגל שני במועד מאוחר יותר לא חלפה. היכולת שלנו להצליח גם בשלב החדש תלויה רק בנו"

    מנכ"ל משרד הבריאות, משה בר סימן טוב צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מנכ"ל משרד הבריאות, משה בר סימן טוב אומר כי בכוונת הממשלה להמשיך את מדיניות החזרה ההדרגתית לשגרה, אך חובה לשמור על הכללים בכדי למנוע התפרצות שניה ולשמור על המצב הקיים.

    בר סימן טוב: "אנחנו מגבירים את החזרה לשגרה בצל הקורונה. כמו תמיד – היכולת שלנו להצליח גם בשלב החדש תלויה רק בנו. אם נקפיד על 3 הכללים – מסיכות, מרחק והגיינה, אני מאמין שנצליח לשלב שגרה ומניעת התפשטות המחלה".

    "‏אל תהיו שאננים", מזהיר בר סימן טוב. "אני שומע את הקולות שאומרים שהגזמנו, אך תסתכלו סביב. בלגיה, מדינה דומה לישראל בגודל סופרת כמעט 7,000 מתים. מדינת ניו יורק, פי שניים מישראל בערך, עברה את ה-21,700 מתים ויש עוד דוגמאות רבות. לשמחתנו, זה לא המצב בישראל, וזה בעיקר הודות להקפדה של כולנו על הכללים".

    "‏אך הסכנה לא חלפה", שב ומדגיש מנכ"ל משרד הבריאות. "לא להתפרצות מחודשת עכשיו ולא לגל שני במועד מאוחר יותר, אולי בחורף. אני מאמין שהממשלה תחזיר עוד פעילויות בימים ובשבועות הקרובים. השבוע אנו נקיים במשרד הבריאות שיח מקצועי על שגרה לצד קורונה עם מספר משרדי ממשלה ובהם עם משרד החינוך".

    "‏עם זאת החזרה צריכה להיות זהירה ובטוחה, כדי שנמנע ממצב בו יהיה צורך להוריד את רמת הפעילות שוב. תקשיבו גם לאנגלה מרקל, שמחזירה גם היא את גרמניה לאט ובזהירות. אנחנו בקשר עם מדינות רבות, לומדים וחושבים יחד על חזרה בטוחה לשגרה".

    "‏אנחנו גם עוקבים אחרי סינגפור, מדינה שמתמודדת היטב עם הקורונה אך חווה בימים האחרונים התפרצות שניה קשה. אני מבין את השיח הציבורי הער והביקורת גם עלי באופן אישי, אך הדבר החשוב כעת הוא להמשיך את ההתמודדות הלאומית עם הקורונה טוב כפי שעשינו עד כה. תשמרו על הכללים ונמשיך להצליח".



    0 תגובות