ליצמן עוזב את הבריאות; יכנס למשרד השיכון

    ישראל רובין No Comments on ליצמן עוזב את הבריאות; יכנס למשרד השיכון

    יו"ר יהדות התורה, שר הבריאות יעקב ליצמן יסיים את כהונתו במשרד הבריאות עם כינון הממשלה החדשה ויכנס לתפקיד שר השיכון | תזוזות בחלוקת התפקידים הצפויה

    יעקב ליצמן צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    על פי דיווחו של העיתונאי עמית סגל, יו"ר יהדות התורה, שר הבריאות יעקב ליצמן החליט לעזוב את משרד הבריאות לטובת כהונה במשרד השיכון בממשלת האחדות החדשה שתקום.

    סגל פרסם כי ביום שישי מעט לפני כניסת השבת התקשר השר ליצמן לראש הממשלה נתניהו וביקש לעבור למשרד השיכון תוך הרחבת סמכויות המשרד.

    ‏יהודה שלזינגר דיווח כי השר ליצמן הגיב לפרסומים ואמר: "מיציתי את עצמי בבריאות. עכשיו הזמן לעבור לטפל בדיור". ‏בסביבת ליצמן הכחישו את הטענות על בריחה בשעת משבר ואמרו: "ליצמן לא בורח מועדת חקירה. לא נבהל מביקורת. הוא הראשון שסגר את ישראל כשכולם צחקו עליו במשרד החוץ והשגרירים לחצו". עוד אמרו: "כולם מחליפים משרד, להחליף את גלעד ארדן עכשיו זה לא בשיא? כחלון עוזב, זה לא בשיא? מקימים ממשלה ומחליפים תפקידים. ככה זה".

    כעת מסתמן כי בכחול לבן יבקשו לקחת את תיק הבריאות במקום תיק החוץ. בשבוע שעבר לעומת זאת פורסם כי אם ליצמן יעזוב את תיק הבריאות יתכן שיו"ר ימינה השר בנט יאות לכהן כשר הבריאות.



    0 תגובות