מערכת סימולציה ניידת לאימון קורונה של פיקוד העורף

    קובי פינקלר No Comments on מערכת סימולציה ניידת לאימון קורונה של פיקוד העורף

    הסימולציה כללה מתאר מבצעי של תרחישים שונים בניהם סגר מלא על שכונות בית וגן וגילה ג', והקמה מהירה של בתי חולים

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פיקוד העורף בפיקודו של האלוף תמיר ידעי וצוות של אלביט מערכות קיימו בימים האחרונים אימון לניהול אירועי קורונה בעיריית ירושלים. האימון שהתקיים בראשות ראש העיר משה ליאון התבצע על בסיס מערכת הסימולציה הניידת שאלביט מערכות פיתחה עבור פיקוד העורף.

    המערכת הטכנולוגית שכוללת רשת תקשורת פנימית וייעודית, מכשירי קצה שחולקו לצוותי העירייה, ומנוע תוכנה מתוחכם להזרקת אירועים, נפרסה בתוך כחצי שעה בכל 6 קומות בניין העירייה, בשלושה חדרי מצב, ובצוותי העירייה השונים.

    האימון כלל תרגול מענה בזמן אמת של כל גופי העירייה לתרחישים שונים, באמצעות "הזרקת" אירועים למערכות התקשורת של העירייה, כולל דימוי דיווחים עיתונאיים באתרי אינטרנט והתרחשויות במדיה חברתית.

    הסימולציה כללה מתאר מבצעי של תרחישים שונים בניהם סגר מלא על שכונות בית וגן וגילה ג', הקמה מהירה של בתי חולים, פתיחת מלוניות ואכיפת בידוד מאסיבית. מערכת הסימולציה הקליטה את ביצועי המתאמנים ומערכת התחקור המובנית בה אפשרה הצגה מהירה של לקחי התרגיל מיד בסיומו.

    בסימולציית הקורונה השתתפו כל רמות הניהול בעירייה – ראש העיר, מנכ"ל העירייה, מנהלי האגפים ושאר הגופים אשר בעת חירום עובדים באופן הדוק עם הרשות המקומית.

    בעירייה אומרים שאלביט מערכות מובילה עולמית בתחום האימון והסימולציה ומספקת ערכות מסוג זה הן לצה"ל והן לשוק הבינלאומי. לצד פיתוח הטכנולוגיה, הקמה וניהול מרכז האימון של פיקוד העורף, אלביט מערכות פיתחה הקימה ומפעילה את מרכז האימון והסימולציה המשימתי המקושר לטייסי הקרב של חיל האוויר בחצור.

    אימוני קורונה נוספים יערכו ברשויות המקומיות השונות  כמו במועצת מטולה, ובימים הקרובים ייערך  אימון בעיריית בית שמש.



    0 תגובות