דנון תקף את נציג הרשות באו"ם: "אשמותיך חסרות בושה ואנטישמיות"

    איתי גדסי No Comments on דנון תקף את נציג הרשות באו"ם: "אשמותיך חסרות בושה ואנטישמיות"

    לאחר נאום נציג הרשות באו"ם תוך אמירת שקרים ודברי הסתה כנגד ישראל, על המאבק במגיפה. דנון תקף את הנציג והשיב לו: "הבהרת בצורה ברורה שהשנאה שלך לישראל גוברת על הרצון לסייע לעמך"

    Israeli Ambassador to the UN, Danny Danon seen during a visit of UN Secretary General Antonio Guterres (unseen) at the Yad Vashem Holocaust Memorial in Jerusalem August 28, 2017. Photo by Yonatan Sindel/Flash90 *** Local Caption *** ??????? ????? ????? ????? ?? ??? ???"? ??"? ??? ???? צילום: פלאש90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מועצת הביטחון של האו״ם, עורכת היום (חמישי), דיון בנושא המזה״ת בהשתתפות חברות המועצה, ישראל, הפלסטינים ושליח האו״ם לאזור. במהלך הדיון, שגריר ישראל, דני דנון, והנציג הרשות, ריאד מנסור הטיחו האשמות אחד בשני, ברקע מאמצי הסיוע שמעניקה ישראל לרש״פ.

    את הדיון פתח השליח ניקולאי מלדנוב, שהתייחס לאירועים האחרונים באזור ואמר כי סיפוח חד צדדי של ישראל יכול להרוס כל סיכוי לשלום. הוא עוד קרא לצדדים לעבוד יחד על מנת להגיע להסכמים מוסכמים.

    בנאום הסתה, מנסור התייחס לפעולותיה של ישראל במשבר הקורונה ואמר כי "המגיפה רק מדגישה את פשעי ישראל ואת הצורך להביא אותם לסיומם. איך ישראל יכולה להצדיק הריסת בתים, הרס מרפאות וסיוע רפואי?". טענותיו מצטרפות לתלונות ששיגרו הפלסטינים למועצה ובהן טענו כי חיילי צה״ל פוגעים במאבקה של הרש״פ בקורונה.

    נציג הרשות עוד אמר כי אם ישראל תבחר ב"דרך לא חוקית והרסנית של הסיפוח, שלא תופתע משרשרת האירועים שתתפתח כתוצאה מכך".

    דנון פנה בנאומו ישירות למנסור ותקף "איך אתה מעז להכפיש את מאמצינו לסייע לכם? איך אתה מעז להפיץ שקרים נגד חיילי צה״ל? הם מסכנים את חייהם כדי למנוע את התפשטות המגיפה בקרב ישראלים ופלסטינים".

    דנון המשיך ותקף, "לא רק שהאשמות שלך חסרות בושה אלא הן אנטישמיות בבסיסן. עליך להתנצל על הדברים הללו. הבהרת בצורה ברורה שהשנאה שלך לישראל גוברת על הרצון לסייע לעמך", הוסיף דנון. לאחר מכן, הבהיר דנון לחברות המועצה כי ״ההתנהלות הפלסטינית המבישה לא מקובלת על ישראל וכי יהיו לכך השלכות".

    השגריר הישראלי עוד הדגיש בנאומו את "מחוייבתה של ישראל לסולידריות עם אומות העולם במאבק במגיפה וכי בכוונתה להמשיך לעבוד עם ממשלות בעולם עדי להוביל לסיומו של המשבר העולמי".



    0 תגובות