צפו בשידור חי: מעמד התפילה המיוחד לעצירת המגיפה

    מערכת האתר No Comments on צפו בשידור חי: מעמד התפילה המיוחד לעצירת המגיפה

    מעמד התפילה העולמי יתקיים ביום חמישי בראשות רשכבה"ג מרן שר התורה יחד עם בני משפחתו הקרובה, חתנו הגאון רבי שרגא שטיינמן, בנו חביבו הגאון רבי יצחק שאול, וחתנו הגה"צ רבי יצחק קולדצקי , ובו יעתירו על כל עדת בני ישראל | צפו והשתתפו בשידור חי במעמד התפילה

    מרן שר התורה רבי חיים קנייבסקי צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאור עת הצרה אשר עם ישראל עדיין שרוי בתוכה, יכנס רשכבה"ג מרן שר התורה שליט"א ביום חמישי ערב ראש חודש אייר, כי אני ה' רופאך", במעונו מעמד תפילה מיוחד, להעתיר לבקש ולהתפלל לשמירה והגנה מפני מחלת הקורונה המתרגשת על העולם כולו.

    לאור המצב השורר בארה"ק ובעולם היהודי כולו, נעתר רשכבה"ג מרן שר התורה שליט"א  לקיים את מעמד התפילה המיוחד על כל קהל עדת ישראל, כשהמעמד העולמי יתקיים ביום חמישי בשעה 7 בערב בראשות רשכבה"ג מרן שר התורה שליט"א יחד עם בני משפחתו הקרובה בלבד וכפי הנדרש משמירת הבריאות, חתנו הגאון רבי שרגא שטיינמן שליט"א, בנו חביבו הגאון רבי יצחק שאול שליט"א וחתנו הגה"צ רבי יצחק קולדצקי שליט"א, ובו יעתירו על כל עדת בני ישראל בסדר תחנונים גדולים.

    לאחר התפילה יעתיר רשכבה"ג מרן שר התורה שליט"א בצוותא עם חתניו ובנו הגאונים שליט"א את את כל סדר התחנונים שתיקן הגרעק"א, שלא יחלו ושלא ינזקו כלל מנגיף הקורונה.

    סדר התפילה יתקיים אי"ה כדלהלן: בשעה 19:00 פרקי תהלים, בשעה 19:05 סדר קל רחום שמך, בשעה 19:10 יהי רצון, ובשעה 19:15 אמירת סדר פיטום הקטורת.

    לאור הוראות המחמירות של משרד הבריאות, הציבור מתבקש שלא להגיע בכלל לאזור בית רשכבה"ג מרן שר התורה שליט"א ובוודאי שלא להתקהל כלל וכלל, ויש להשמע להוראות האבטחה שיהיו באזור המעמד.

    בכדי למנוע עומס ולחץ של הרגע האחרון הציבור מתבקש להזדרז ולמסור את שמותיו בהקדם.

     

    סדר מעמד התפילה: סדר התפילה למעמד  למסירת שמות: לחצו כאן.

    צפו והשתתפו במעמד התפילה הגדול בראשות מרן שר התורה:



    0 תגובות