שיא בצריכת עופות מהודרים בפסח

    עפר גדנקן No Comments on שיא בצריכת עופות מהודרים בפסח
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שיא ענק נרשם בחג הפסח האחרון בצריכת העופות של 'עוף טוב' במגזר החרדי. מדובר בעשרות אלפי (!) עופות טריים שנמכרו ברשתות השיווק הגדולות בריכוזים החרדיים, כאשר הציבור הביע את אמונו בכשרות המהודרת של הרה"ג אברהם דב אוירבאך שליט"א – רב אב"ד טבריה וסומך על רמת ההקפדה הגבוהה במשחטה.

    במשחטות רבות אחרות נוצרו בעיות של מחסור בכח אדם עקב תקופת הקורונה, אנשי צוות נכנסו לבידוד וכו'. כך נוצר לחץ אדיר לאספקת עופות איכותיים ומהודרים של עוף טוב.

    "אנו מודעים למצב", אומר הרב יום טוב טורק –רב המשחטה "ואכן עושים מאמצים מיוחדים על מנת להמשיך ולספק לכלל הקהילות עופות מהודרים על פי הדרישה, כל זאת מבלי לוותר על קוצו של יוד. למרות הלחץ שנוצר בערב החג וממשיך גם כעת, רמת ההשגחה המהודרת בכל שלבי תהליך השחיטה, לפניה ולאחריה נשארה מוקפדת כשהיתה. רק בשבוע האחרון נפסלו כאן לולים שלימים של עופות שהיה בהם חשש. צוות משגיחי הכשרות, השוחטים והבודקים שלנו הם ת"ח יראי שמים שעושים עבודת קודש ובס"ד מאפשרים להגיע לעופות ברמה המהודרת ביותר!

    בעקבות המצב נערכו במשחטת עוף טוב עם נהלים מיוחדים על מנת לשמר את המשך הפעילות. צוותי הכשרות במקום חולקו לקבוצות קבוצות נפרדות, כאשר כל משמרת אינה פוגשת בחברתה. כך שאם ח"ו ימצא אחד מהם חיובי לנגיף הקורונה, רק הצוות הספציפי עמו עבד יצא לבידוד, וכל השאר יוכלו להמשיך במלאכתם בס"ד.

    ב'עוף טוב' מבטיחים לעשות הכל על מנת להמשיך ולספק עופות טריים בכשרות מהודרת גם בימים אלו. ניתן למצוא את העופות הטריים ומגוון הפסטרמות, הנקניקיות, השניצלים והקציצות של 'עוף טוב' בכשרות הרב אוירבאך שליט"א ברשתות השיווק השונות במחירים נוחים ובאיכות – שאין  לה מתחרים.

     



    0 תגובות