אלי ביר בריאיון מרגש: "הייתי במצב נפשי ופיזי קשה מאוד פחדתי על הארגון"

    אסתי פלד 4 Comment on אלי ביר בריאיון מרגש: "הייתי במצב נפשי ופיזי קשה מאוד פחדתי על הארגון"

    נשיא ומייסד "איחוד הצלה" אלי ביר בריאיון מיוחד ומרגש לאחר חזרתו ארצה לישראל, מתאר ב'מהדורה המרכזית' את החוויה המטלטת בין חיים למוות שעבר בארה"ב לאחר שנדבק בקורונה. הרגע בו הבטיח לעצמו לשוב ארצה ולשלש את פעילות "איחוד הצלה" והמסר לעם ישראל

    צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נשיא ומייסד ארגון "איחוד הצלה" בריאיון מרגש ומיוחד ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן לאחר שחזר ארצה מארה"ב שם חלה בקורונה והיה על שערי מוות ממש והבריא באורח נס, בפתח הריאיון הודה אלי לכל המאזינים ועם ישראל שהתפלל עליו וביקש להמשיך את התפילות עליו ועל שאר חולי הקורונה.

    אלי תיאר את המסע שעבר עליו בארה"ב: "הייתי במיאמי ואני טס לחו"ל הרבה למען איחוד הצלה, הייתי גם בלוס אנג'לס באירוע גדול, ניו יורק, וושינגטון, והרגשתי טובגם התרחקתי מאנשים. אני התחלתי לפתע להרגיש חום וננעלתי בבית 3 ימים אח"כ הרגשתי קוצר נשימה חריף והלכתי לביה"ח, עשו לי צילום חזה ואמרו לי שאני אתקשר למשפחה כי אתה נכנס לטיפול נמרץ".

    אלי מוסיף, "היו לי הרבה ניסים אחד מהם שהייתי המקום הנכון במיאמי ולא בניו יורק שם זה קטסטרופה. הקב"ה שמר עליי שנתן לי אנשים טובים ששמרו עליי ורופאים טובים.

    "הרגש הכי קשה שהיה לי זה להיות בהרדמה בפעם השנייה", מתאר אלי את החוויה המטלטת בבית החולים, שאינו יודע מה יהיה בסופה, "כי כבר אמרו לי שאני במצב קשה".

    ואס הגיע הרגע שכמעט שבר את אלי, "שהתעוררתי לא האמנתי שאמרו לי שפספסתי את פסח, מעולם לא קרה לי דבר כזה. בכיתי ממש זה מאוד כאב לי. כל שנה כ"כ הייתי נהנה, אבל אמרתי יהיה מה שיהיה אני חוזר לארץ. הרבה ניסים היו לי".

    על המתיחות הקשה בין משרד הבריאות לאיחוד הצלה מספר אלי בכאב: "אני הייתי במצב מאוד קשה נפשית ופיזית בבהי"ח. אני באיחוד הצלה מעל 30 שנה. היו לנו מעל 5 מיליון קריאות. הצלנו מאות אלפי אנשים ומעולם לא לקחנו על זה אגורה. לפני שנים הייתה מחכה שעה לאמבולנס בינתיים הייתי אומר 10 פעמים קדיש על הבנאדם. בזה איחוד הצלה עשו מהפכה בתחום".

     

     

    ואז מגיע רגע השיא בביה"ח אי שם במיאמי, אני אמרתי על מיטת חוליי ולא ידעתי אם אני יקום מספר אלי, "אמרתי רק שלא יהיה שר בריאות שיהרוס את הארגון הזה שאני לא יהיה בין החיים ח"ו".

    "עשינו מהפכה גם במדינות בעולם לא רק בישראל ורק שיהיה המשכיות לארגון הזה. שלא יהיה ילד שיחכה רק לאדם אחד שיציל אותו אלה כל אחד יוכל להציל אותו ובהקדם. אני רוצה שרק יהיה אדם שאכפת לו מטובת ישראל ינהל את משרד הבריאות" אומר אלי ביר בריאיון.

    על החסד המשפחתי מספר אלי, "אשתי הקימה את יחידת הנשים של איחוד הצלה, נשים שבאות במסירות לעזור. בזמן שאני התעוררתי היא לא ענתה כי היא והבת שלי הלכו לילד אישה שחיכתה 20 דקות לאמבולנס. אני כ"כ התרגשתי ששמעתי את זה ואמרתי אני כאן לא אמות, אני אחזור לארץ ואמשיך לשרת את הארגון הזה ואשלש אותו".

    והמסר לעם ישראל: "אני חושב שהקב,ה נתן לי לחזור לחיים שלי בזכות החסד של איחוד הצלה. לא צריך להיות חובש כדי לעשות חסד. כל אחד יכול לעשות חסד. הקב"ה רוצה מאיתנו חסד. אני לא דמיינתי שאני אדבר בשידור, כל אדם חייב לקבוע עיתים לתורה אבל אי אפשר לשנות, אבל חסד זה אסור לקבוע זמן כל פעם שיש לך הזדמנות קפוץ עליה ועשה את החסד. יש לנו תקופה קשה מאוד כרגע גם כלכלית ואם כל אחד יעזור ננצח את המלחמה".

     

     



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      אלי ביר המלך בכתום אין כמוך אוהבים ומחבקים אותך חזק , ואת כל מתנדבי איחוד הצלה . זה המשפחה הכי גדולה וחזקה שקימת בכל העולם . בכל רגע מתנדבי איחוד הצלה מצילים חיים … עם ישראל חייב את הארגון הקדוש הזה . נמשיך כולם לתמוך לחזק ולהגדיל את הארגון שנותן את הלב והנשמה לכל אדם באשר הוא . שום רוח ושום מלחמה לא תצליח לשבור את האש והעוצמות של מתנדבי הארגון . אתם המלאכים בכתום תמשיכו להציל חיים כמו שאתם יודעים !!

    2. 3

      אלי ביר צדיק המשך להרים את קרני החסד שבו אתה הנשיא. רק שלא היית צריך לדבר ממיטת חולייך על ליצמן.. טוב כנראה לא התכוונת וההית תשוש. העיקר אתה איתנו שלם ובריא.. רק בריאות

      1. אין אין ממש מרגש ביזכות החסד שהם עושים הוא ומישפחתו ביזכות התפילות של עם ישראל ממש ניצל מזמור לתודה

    3. 2

      אלי ביר הפנים היפות של ישראל!! והמגזר הדתי.. שכל כך מרבים להשמיץ אותו.. במעשיך בפעילותך וניצחונך במחלה בגבורה.. קידשת שם שמים!!!יישר כח!! והמשך החלמה מהירה!!! ושלימה!!