הנס של האברך שחלה קשה בקורונה: "הרגשתי שאני צולל לתוך מים"

    בנצי לייזרוביץ No Comments on הנס של האברך שחלה קשה בקורונה: "הרגשתי שאני צולל לתוך מים"

    הנס של הדסה: אברך בן 37 מתל ציון, היה מורדם ומונשם במשך 9 ימים לאחר שחלה באורח קשה בקורונה, וזה קרה ימים ספורים לאחר לידת בנו שלא הספיק להכיר וליהנות ממנו. ירון והצוות הרפואי, משחזרים את רגעי הדרמה בביה"ח הטיפול המסור ועד הנס הגלוי שריגש אלפי אנשים

    Magen David Adom workers wearing protective clothing, as a preventive measure against the coronavirus evacuating a woman with suspicion for Coronavirus at Hadassah Ein Karem hospital, in Jerusalem, on March 22, 2020. Photo by Flash90 *** Local Caption *** ?? ???? ???? ???? ??? ?????? ??? ????? ???? ???? ??? ??? ????? ???? ??? ????? ???? ???? ????? ?????? ????? ????? ???? ?????? צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ירון בוכריס, אברך בן 37 תושב הישוב 'תל ציון', לא האמין כי חייו יתהפכו מיד לאחר לידת בנו ה-9. כמה ימים לאחר שערכו הוא ורעייתו את ברית המילה בהתרגשות ושמחה רבה, ירון החל להרגיש לא טוב.

    תסמינים שונים החלו להצביע על וירוס הקורונה, ולבסוף, לאחר בדיקות התגלה כי האברך חולה קורונה.

    "כשהתחלתי להרגיש לא טוב, עלה החום והתקשתי לנשום, אושפזתי בהדסה עין כרם במתחם המחלות לחולי קורונה", הוא מספר. המצב שלי התחיל להתדרדר והבינו שאני חייב חמצן אבל עם השעות גם זה לא הספיק לי.

    התחושה הייתה כמו מישהו שצולל לתוך המים", הוא מתאר. מישהו שצולל עמוק ואין לו דרך לנשום. החזה לא מצליח לשאוף אויר והקושי נוראי". צוות היחידה לטיפול נמרץ קיבל את ירון לטיפולו ובמצבו הקשה הוחלט להנשימו ולהרדימו.

    ירון בוכריס בעת שיחרורו מבית החולים הדסה בירושלים

    פרופ׳ סיגל סבירי, מנהלת היחידה לטיפול נמרץ נשימתי לחולי קורונה במצב קשה בהדסה עין כרם, מתארת כיצד נלחם הצוות על חייו של ירון: "האברך בן ה- 37, הגיע לבית החולים עם קוצר נשימה וסימנים למעורבות ריאתית משמעותית משנית לווירוס הקורונה.

    בתחילה הסתדר עם קבלת חמצן אך בשל קוצר נשימה גובר כעבור יומיים לא נותרה ברירה אלא להנשים אותו. הוא טופל בפרוטוקול התרופתי המקובל ביחידה לטיפול נמרץ לחולי קורונה, והיה כל הימים מונשם ומורדם.

    לאחר כשבוע של טיפול אינטנסיבי, חל שיפור במצבו הנשימתי, הוא החל להתאושש לשמחת כל הצוות ביחידה. הוא שב להכרה ועבר גמילה מהנשמה והחל להתחזק. בהמשך העברנו אותו להמשך טיפול במחלקת הקורונה לחולים במצב קל, ומשם הדרך הביתה הייתה קצרה. זה בהחלט מקרה מעודד ומשמח, עכשיו ירון יפגוש את בני המשפחה ויאסוף את כולם לאט לאט חזרה הביתה".

    האברך השתחרר מבית החולים הדסה עין כרם לאחר שהודה בחום לצוות שטיפל בו – הן ביחידה לטיפול נמרץ בימים הקשים והן במתחם המחלות המתפרצות כשמצבו השתפר.

    אנשי בית החולים, בהם אחיות וצוות הביטחון ליוו אותו אל מכונית "איחוד הצלה" שבאה לאסוף אותו אל ביתו. "תשעה ימים הייתי מונשם ומורדם, לא ידעתי מה קורה עם המשפחה ועם התינוק שרק נולד לי. לא הספקתי להכיר אותו ולהנות ממנו.

    המשפחה מפוזרת בימים אלה אצל קרובי המשפחה המדהימים שטיפלו בהם כי חלק מהילדים נדבקו גם הם, ועכשיו לאט לאט נתאסף ונחזור כולנו.

    אני עדיין חלש וקשה לי לעמוד הרבה זמן או ללכת, המחלה הזו לא נעלמת במהירות. אבל אני ב"ה בחיים, זה נס גלוי וזו גדולתם של הצוות של הרופאות, האחים והאחיות שטיפלו בי".



    0 תגובות