לפיד בנאום תבוסה: "מתנצל בפני מי ששכנעתי אותו להצביע גנץ"

    איתי גדסי No Comments on לפיד בנאום תבוסה: "מתנצל בפני מי ששכנעתי אותו להצביע גנץ"

    יו"ר האופוזציה המיועד תקף את שותפיו לשעבר בנאום תבוסה שנאם לאור הקמת ממשלת נתניהו החמישית: "לא היתה הונאה כזו בתולדות המדינה. במקום ישראל לפני הכל, הכסא לפני הכל"

    Members of the Blue White political party Benny Gantz (2L), Boogie Yaalon, Gabi Ashkenazi and Yair Lapid hold a press conference at the party headquarters in Tel Aviv, on April 10, 2019. Photo by Flash90 *** Local Caption *** ?????? ??? ??? ???? ??? ?????? ???? ????? ???? ???? צילום: פלאש 90
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר האפוזיציה המיועד ויו"ר יש עתיד-תלם, ח"כ יאיר לפיד בנאום תבוסה לאור הקמת ממשלת נתניהו החמישית התנצל בפני תומכיו, "אני מתנצל בפני כל מי ששכנעתי אותו בשנה האחרונה להצביע לבני גנץ וכחול לבן. לא האמנתי שיגנבו את הקול שלכם ויתנו אותו לביבי. שבקול שלכם יקימו את ממשלת נתניהו החמישית". לדבריו, "לא הייתה הונאה כזו בתולדות המדינה".

    לפיד תקף את שותפיו לשעבר, "גנץ ואשכנזי אפילו לא העמידו פנים שאכפת להם מהקורונה. כל מה שנוגע באמת במשבר, הם ברחו ממנו בבהלה גלויה. אשכנזי, שאמר שהוא "נכנס מתחת לאלונקה". יהיה שר החוץ בזום. גנץ אמר, "הקרבתי קורבנות בפוליטיקה". אתה שנה בפוליטיקה, אתה בדרך לקומה ה-14 במשרד הבטחון. ראיתי קורבנות גדולים יותר".

    לפיד הצהיר כי הוא ימשיך להלחם, "יש דבר אחד שעליו אני לא מתנצל. על זה שהצענו שינוי ותקווה. לא נוותר. אנחנו נלחם אתכם נגד הממשלה הזו בכנסת, נלחם בבתי המשפט, נלחם ברחובות ובכיכרות. מעולם לא הייתי נחוש יותר. בכל ימי חיי. יש לנו מדינה להציל, אין לנו שום כוונה לוותר".

    לפיד פנה למצביעי כחול לבן ואמר: "הלכתם להצביע לאנשים שהבטיחו לילדים שלכם שהם לעולם לא יישבו תחת ראש ממשלה עם כתבי אישום על שוחד, מרמה והפרת אמונים. קרה בדיוק ההיפך. לא היתה הונאה כזו בתולדות המדינה. במקום ישראל לפני הכל, הכסא לפני הכל. בשחיתות לא "נלחמים מבפנים". אם אתה בפנים, אתה חלק ממנה. אם אתה בפנים, אתה מושחת". תקף לפיד את גנץ ואשכנזי.

    לפיד ניצל את משבר הקורונה ותקף את הממשלה, "אם אתם אחד ממיליון המובטלים החדשים, אם העסק שלכם קרס, ואין לכם מושג איך תשלמו את החובות, תדעו: בשיא המשבר הוקמה הממשלה הגדולה ביותר, הבזבזנית ביותר, בתולדות המדינה. 52 שרים וסגני שרים. מפלצת בירוקרטית בלתי נתנת לניהול".

    לפיד התייחס לתוכנית החלת הריבונות הצפויה לצאת בקרוב, "יהיה סיפוח חד צדדי. יבטלו את הסכם השלום עם ירדן. נזק בלתי הפיך ליחסים שלנו עם המפלגה הדמוקרטית ועם הקהילות היהודיות בארצות הברית".

    בליכוד הגיבו ללפיד ואמרו: "במקום לגלות אחריות ולהיכנס לממשלת חירום לאומית שפועלת להצלת חייהם ופרנסתם של אזרחי ישראל, יאיר לפיד העדיף להישאר באופוזיציה, לנסות לגרור את ישראל לבחירות רביעיות, ולהטיף מהיציע. זמנו עבר".

     



    0 תגובות