הרמטכ"ל סייר בעיריית י-ם: "נעשה כל מאמץ למנוע את התפשטות המגיפה"

    בנצי לייזרוביץ No Comments on הרמטכ"ל סייר בעיריית י-ם: "נעשה כל מאמץ למנוע את התפשטות המגיפה"

    הרמטכ"ל סייר בחמל'ים שמנהלת העירייה במהלך השבר. ר"ע אמר לרמטכ"ל: ""מאז פרוץ המשבר, אנו מובילים תהליכים תקדימיים בכל מובן. אני שמח שהדבר נעשה בהצלחה"

    צילום: דוברות ירושלים
    22:46
    23.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on איך נראה את ההצלחה בשגרת החיים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הרמטכ"ל אביב כוכבי הגיע היום (שלישי) לביקור בירושלים כאורחו של ראש העיר משה ליאון. במהלך הביקור ניתנה סקירה על ההתמודדות עם נגיף הקורונה, והתקיים ביקור בחמ'לים הרלוונטיים.

    ראש העיר, משה ליאון אמר לרמטכ"ל בביקור: "אנו בעתיה של תקופה מיוחדת, המצריכה התייחסות מיוחדת, והנהגה מקומית בטוחה, נמרצת ונחושה. כך אנו מנהלים את העיר ירושלים בשוטף, קל וחומר בעת זו. מדובר בעיר מורכבת מאד, עם מגזרים שונים ואתגרים רבים".

    לאון הוסיף, "מאז פרוץ המשבר, אנו מובילים תהליכים תקדימיים בכל מובן. אני שמח שהדבר נעשה בהצלחה. אני מודה לרמטכל על הביקור, מוכיר את העשייה הברוכה של צה"ל בעת זו, ומעריך את השיח ההדדי והפורה בנושאים שעל הפרק".

    הרמטכ'ל, רב-אלוף, אביב כוכבי השיב לראש העיר:  "הסיוע כאן, בירושלים, הוא חלק ממאמץ צה"לי רחב בכל רחבי הארץ בו משתתפים לצד פיקוד העורף, גם אנשי אגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה, אגף המודיעין, אגף התקשוב ויחידות נוספות".

    כוכבי הודה על שיתוף הפעולה הפורה, "אני מודה לכם על שיתוף הפעולה והקשר ההדוק. נמשיך לעשות יחד כל מה שנדרש כדי לדאוג למנוע את התפשטות המגפה בעיר".

    בביקור השתתף גם מפקד פיקוד העורף, האלוף תמיר ידעי. מנכ"ל העירייה, איציק לארי, סקר את עיקרי הסוגיות שטופלו בעת זו, בדגש לסיוע לאוכלוסיה, הפעלת חמ"ל הקורונה, מידע והסברה, ותפעול ולוגיסטיקה.

     



    0 תגובות