ושבו בנים: לראשונה מאז משבר הקורונה קבר רחל נפתח למתפללים • ריאיון

    בנצי לייזרוביץ 2 Comment on ושבו בנים: לראשונה מאז משבר הקורונה קבר רחל נפתח למתפללים • ריאיון

    לאחר כחודש ימים שקברה של אמא רחל נותר מיותם, בשל משבר הקורונה, הרשויות התירו את פתיחתו מחדש. כתבנו בנצי לייזרוביץ היה שם כדי לתעד ולהתפלל יחד עם ראשוני פוקדי הקבר. מנהל המתחם הרב פיירמן מספר כי "אנשים ובעיקר נשים בוכות רוצות לחזור לאמא רחל" | חוזרים לאמא

    הרב פיירמן וכתבנו בנצי לייזרוביץ בעת פתיחת קבר רחל מחדש
    15:19
    25.04.24
    קובי פינקלר No Comments on דרמטי: מפקד חיל האוויר השתתף בעצמו בתקיפה | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עם ישראל חוזר לאמא: לאחר כחודש שקברה של "אמא רחל" במבואות בית לחם נותר סגור ומסגור מאחור בשל משבר הקורונה שגרם לסגירתם של עשרות מקומות קדושים. בימים האחרונים, במאמץ משותף של הרב יוסף שווינגר מנהל הרשות לפיתוח המקומות הקדושים יחד עם הרשויות, התקבל האישור לפתיחת קבר רחל מחדש. מהיום תותר הכנסיה רק ל- 19 איש בו זמנית, גברים ונשים לקבר.

    הרב שחר פיירמן מנהל קבר רחל מטעם הרשות לפיתוח המקומות הקדושים מספר בריאיון במעמד המרגש של פתיחת הקבר למתפללים, "הרבה אנשים ובעיקר נשים בוכות רוצות לשוב לאמא רחל. ב"ה זכינו לחזור. כרגע נוכל להכניס למתחם החיצוני רק 19 איש. אם יהיה לחץ גדול יהיה לכל אדם זמן של 10 דק' לכל היותר. שעות הפתיחה שונו בגלל משבר הקורונה, הקבר יהיה פתות מהשעה 8 בבוקר ועד 10 בלילה. נא לבוא עם כפפות ומסכה".

    הרב פיירמן הוסיף, "הפתיחה מחדש בוודאי עושה דבר גדול בשמיים, כי רחל אמנו ידוע ממאנת להנחם ועכשיו הבנים חוזרים להתפלל היא מקבלת את התנחומים. חוזרים להתפלל ומקווים שבזכות זה תבוא הגאולה והישועה השלמה".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      רק מי שגר ברדיוס של 500 מטר מהמתחם יכול להגיע, כל השאר צפויים לקנס בגין הפרת חוק! זה לאחר שבררתי את הנושא עם המשטרה..

    2. 1

      ב"ה שנפתח.
      אך ב"ה לא היה יתום, ישוב יהודי מתחדש בן כעשר שנים חי ותוסס שם והיהודים הנאמנים שגרים שם קיימו תפילות ומנינים ע"פ הכללים לאורך התקופה כשהיה אפשר וכמובן תפילות ביחיד כשהיה אפשר. ב"ה שכעת כולם יכולים להגיע