בגלל הויכוח בין עיריית י-ם לפיקוד העורף: חמ"ל פינוי המשפחות ייסגר

    בנצי לייזרוביץ No Comments on בגלל הויכוח בין עיריית י-ם לפיקוד העורף: חמ"ל פינוי המשפחות ייסגר

    מחדל: בפיקוד העורף מסרבים להוציא משפחה שההורים בה התגלו כחולי קורונה, אלה רק את ההורים בלבד. הדבר גורם לסבל רב ולסרבול פינוי המשפחה. עיריית י-ם העבירה את האחריות לפיקוד העורף

    Magen David Adom workers wearing protective clothing, as a preventive measure against the coronavirus evacuate a patient with suspicion to coronavirus outside the coronavirus unit at Shaare Zedek hospital in Jerusalem on April 20, 2020. Photo by Nati Shohat/Flash90 *** Local Caption *** ?????? ??? ????? ???? ??? ????? צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בעקבות שינוי ההנחיות של משרד הבריאות אמש לפיה אין לפנות משפחות בהם יש הורים חולים וילדים בריאים אלא רק את החולים עצמם לבתי המלון למחלימי הקורונה, בנוסף להחלטת הפקע"ר שהביאה לעיכובים של עד 48 שעות מרגע הסכמת החולה להתפנות עד הפינוי בפועל, דבר שגורם לסבל עצום למשפחות ולחוסר אמון במערכת, עיריית ירושלים מודיעה כי היא סוגרת את חמ"ל פינוי החולים ומעבירה את האחריות לידי פיקוד העורף.

    יצוין כי בשבועות האחרונים עשתה עיריית ירושלים מאמצים כבירים על מנת לסייע לתושביה ולהוציא חולים מהבתים, משימה שהוכתרה בהצלחה גדולה עד היום.

    מאמצי השכנוע של משפחות החולים כללו סיוע בהוצאת כל המשפחה למלוניות, תנאי בסיסי בהוצאת משפחות ברוכות ילדים מהבתים, שלא יכולות להשאיר ילדים מאחור.

    "הטענה לפיה הילדים עשויים להידבק במלוניות, מקוממת. סכנת ההידבקות קיימת גם בבתים ואולי ביתר שאת, רק שבבית הילדים מדביקים גם את השכנים וגורמים לדליקה מחודשת של הנגיף.

    בנוסף, נגרמים עיכובים חמורים בהוצאת החולים שנמשכים לעתים 48 שעות, מה שגורם לסבל עצום למשפחות שיושבות על המזוודות ועוברות עינוי דין וסבל מיותר", אמרו בעירייה בתגובה להחלטות המקוממות.

    עד אמש הוציאה עיריית ירושלים מהבתים כ450 חולים להחלמה בטוחה בבתי המלון אך החל מאתמול, בעקבות שינוי ההנחיות של משרד הבריאות שלפיהם אין להוציא משפחות חולות מהבתים אלא רק חולים יחידניים ובהמשך להנחיה שמעכבת בצורה משמעותית את פינוי החולים, לא פונה חולה אחד למרות שישנם כ-90 חולים הממתינים לפינוי.

    עיריית ירושלים וראש העיר ימשיכו לעשות ככל יכולתם על מנת לסייע לתושבים וקוראים לכלל הגורמים לשלב ידיים על מנת להילחם בנגיף בהצלחה.



    0 תגובות