רבני בד"ץ העדה החרדית קוראים למחלימים מהנגיף לבוא לתרום פלסמה

    בנצי לייזרוביץ No Comments on רבני בד"ץ העדה החרדית קוראים למחלימים מהנגיף לבוא לתרום פלסמה

    ארגון 'יד אברהם' לקח על עצמו לרכז את נושא העידוד לתרומות דם עבור חולי הקורונה ובכך להציל את חייהם של החולים, ויש גם מכתב מהעדה החרדית • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המלחמה בנגיף הקורונה: רבני בד"ץ העדה החרדית קוראים למחלימים מהנגיף לבוא לתרום פלסמה באמצעות תרומת דם, ובכך להציל את חייהם של חולים אחרים מהנגיף. במכתב יוצא דופן שנשלח אל הרה"ח ר' שמעון ברוין ועסקני ארגון הרפואי "יד אברהם" – כותבים רבני העדה"ח – " ודאי שראוי מאד לעודד ולהשתדל שאלו שהחלימו ויצאו מן המחלה שיתרמו דם לצורך זה [עפ"י אישור רפואי] ויעזרו לאלו החולים המתייסרים ומצפים לישועה, וכבר אמרו חז"ל כל המקיים נפש אחת מישראל כאילו קיים עולם מלא. ויתברכו כל העוסקים והמסייעים והתורמים בשפע ברכה והצלחה וכט"ס, ויעזור השי"ת להסיר את החולי הזה וכל חולי מעל בני ישראל ויזכו החולים לרפואה שלימה והבריאים יתמידו בבריאותם" [מצ"ב המכתב המלא].

    אחד מעסקני ובכירי ארגון החסד "יד אברהם" אומר לקול חי: לפי כל המחקרים בעולם, הדבר היחיד שיכול לעזור לחולים הקשים בנגיף, זהו הפלסמה. הארגון בשת"פ עם הדסה עי"כ בודקים את המחלימים. לאחר 14 יום מהרגע שיצאו שליליים , לוקחים בדיקת דם רגילה לבדוק אם החולה שהבריא פיתח נוגדנים. אם יש נוגדן אחר יום – יומיים הוא מוזמן לתרומת פלסמה. פלסמה זה כעין תרומת דם –דיאליזה, מוציאים דם מהאיש ומפרידים במכשור מיוחד את בפלסמה מהדם והדם נכנס חזרה לגוף התורם. פרוצידורה פשוטה מאד. לחולים הקשים מזריקים את הפלסמה שמסייע להם להתגבר על הנגיף. עד עתה עשרות תרמו אך אנו זקוקים לכמות גדולה. חשוב לציין שרוב המחלימים רק אתמול עברו את השבועיים מאז שקיבלו תשובה שלילית שנקיים והחלימו , וממילא רק בימים אלו הם יכולים לתרום פלסמה.

    אנו קוראים לציבור המחלימים בחסדי ה' מהנגיף בואו תרמו פלסמה ותהיו שותפים בהצלת חיים אמיתית של אחינו המתייסרים.
    ניתן ליצור קשר 02-5003191 שלוחה 4 וכן להר"ר משה ברוין במס' 052-7601708



    0 תגובות