רחל אמא לילד בעל צ"מ: "אין היגיון להחזיר את הילדים ללא מענה ראוי"

    אסתי פלד 3 Comment on רחל אמא לילד בעל צ"מ: "אין היגיון להחזיר את הילדים ללא מענה ראוי"

    הגב' רחל אמא לילד בעל צרכים מיוחדים ומפעילה מלונית לילדים מיוחדים, מאשימה כי הזדרזו להכריז על חזרה של החינוך המיוחד ללא מענה ראוי, "אין הסעות. הלימודים הם יום כן ויום לא. הילדים לא היגיינייםו איך הם התגוננו", לטענתה, "לא התייעצו איתנו לפני ההכרזה"

    צילום: פלאש 90
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הגב' רבקה רחל אם לילד בעל צרכים מיוחדים, ומנהלת מלונית "יד לילד המיוחד" בשיחה מיוחדת ל'מהדורה המרכזית' על רקע חזרת ילדי החינוך המיוחד ללימודים, הסבירה על ההתמודדות לקראת החזרה ללימודים, "הכריזו על פתיחת החינוך המיוחד בלי שום הגיון. שעתיים כל פעם שלוש פעמים בשבוע, בלי הסעות, הצוות לא מוגן, הילדים לא הגיינים, פשוט לא התייעצו עם שום הורה על הנושא ורצו לתת כותרת בומבסטית שאין מאחוריה כלום. אני לא אשלח את ילדי להידבק בבית הספר".

    לדבריה, "לא ברור מה קורה לקראת החזרה ללימודים, האם הילד חוזר עם הסעות או בלי הסעות, האם יש להם כלים להתמודד מול הנגיף. כי אם ח"ו הוא יצטרך להיכנס למעגל של בידוד. ילד אוטיסט לא יכול ללכת עם מסיכה וכפפות כל היום", הסבירה רחל את התמודדות הכפולה עם הילדים המיוחדים.

    על ההורים שמבקשים לשלוח את הילדים ללימודים מבהירה רחל, "אני חושבת שמי שזה הצלת נפשות בשבילו וקשה לו עם תפקוד הילד והוא חסר אונים, צריך שיעשו הסעות זה לא הגיוני להתנהל ללא מערך הסעות בתקופה הזאת" אומרת רחל ומאשימה כי הזדרזו להכריז על החזרה ללימודים, "זה נראה שמישהו גוזר קופון רק להראות שעשיתי. ולמה זה יום כן ויום לא הילדים האלה צריכים יציבות. אם זה בטיחותי תחזירו אם לא אל תחזירו".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      מתבקש תגבור צוותים.
      .
      כסף קונה הכל

    2. 1

      ההחלטה בוודאי לא ראילית