תופעה: הקרנת סרטים על בניינים • צפו

    דוד קליגר 12 Comment on תופעה: הקרנת סרטים על בניינים • צפו

    זר שהיה נכנס לערים אלעד וביתר לא היה מסתיר את התפעלות מהרעיון המקורי שמצאו תושבים כדי להעסיק את הילדים והמבוגרים והקרינו את סרט ההצגה של עופר הלוי • צפו

    20:51
    28.03.24
    פנחס בן זיו No Comments on המערכת הפוליטית כמרקחה: קריאות לפרישה מהממשלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    משבר הקורונה מוליד מחזות שטרם נראו בערים החרדיות כאשר התושבים מגלים יצירתיות רבה בדרכים לשמח את ליבם של התושבים שנאלצו לבלות את ימי החול המועד ספונים בבתיהם: במוצאי שבת החליטו מספר תושבים בעיר ביתר להנעים את זמנם של הילדים והמבוגרים במופע איכותי שהוקרן על קיר בעיר ביתר ויום למחרת הועתק המודל לעיר אלעד.

    על קיר בולט בערים הוקרנה הצגה מוסרטת של השחקן עופר הלוי כאשר עיבוד של הסיפור המוכר על יוסלה קמצן קדוש שנרדף כל חייו במחשבה שהוא עשיר קמצן ורק לאחר מותו נחשף הסוד על התמיכה שהעניק בסתר לעניי העיירה. את ההצגה כתב וביים שחקן הבימה לשעבר עופר הלוי ומשחקים בה שחקני התיאטרון 'משמחי לב' שבהנהלתו של עופר הלוי.

    על הקיר ריצדו הדמויות במעין מסך ענק והחיו מחדש את תושבי העירייה הרודפים אחרי יוסל'ה, את יוסלה עצמו, את העניים שפרנס, את רגע הגילוי של רב העירייה שמגלה שמאחורי הדמות של הקמצן עמד איש קדוש שניסה להסתיר את מעשי הצדקה שלו. במשך שעה ארוכה היו הילדים והמבוגרים מרותקים מהמרפסות להצגה שמסתיימת בהפי אנד מושלם וזכתה בסיומה למחיאות כפיים סוערות.

    צילומים: צבי מאיר ומיכאל עזרא.



    12 תגובות

    מיין תגובות
    1. 12

      למה אי טפשר לשתף

    2. 11

      גדולללל לא ידעתי שיש כאלה אנשים יצירתיים….

    3. 10

      זה בכלל מהסרט הנרדף

      1. אז מה אם זה מהנרדף העיקר שזה רעיון נפלא

    4. 8

      בושה. מכניסים אותנו בכוח לתרבות הגויים. החזו"א אמר בזמנו, כל עוד לא יהיה קולנוע בשכונות חרדיות – יש הגנה מיוחדת לציבור. מה היה אומר החזו"א בזמננו, שלצערנו חלק גדול מהחרדים קשור למדיה ולסרטים באיזשהו צורה ??

      1. חחח
        אז למה אתה נכנס קורא וצופה?
        אין שכל אין דאגות

        1. צודק !!
          למה אתה קורא ורואה דברים אחרים זה מותר ??

      2. למה בכלל נכנסת לאתר, מה לא מראים פה וידאו?