הוסר הסגר על בני ברק

    אבי יעקב No Comments on הוסר הסגר על בני ברק

    עיר התורה והחסידות שנודעה לאחרונה בשל התפרצות נגיף הקורונה בעיר, שוחררה הבוקר מהסגר בו היתה נתונה מזה כשלושה שבועות. בכיר בעיריית בני ברק, גודי סילמן: "הדבר התבצע לאחר שראש העיר הרב רובינשטיין הפעיל לחץ על גורמי הממשלה"

    עוצר בכניסה לבני ברק צילום: Gili Yaari/Flash90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אמש (רביעי) בתום התייעצות טלפונית ממושכת בראשות ראש הממשלה, שר הבריאות, שר הפנים, השר לביטחון פנים וראש המל"ל הוחלט כי הסגר על העיר בני ברק לא יחודש הבוקר (חמישי).

    במקביל, העירייה תעשה מאמץ עילאי (עד יום ראשון בערב) לפנות את החולים מהעיר לבידוד כדי למנוע המשך מקרי הדבקה. התחבורה הציבורית בעיר לא תחודש. למעט קו פנימי.

    בנוסף, ישיבת ועדת שרים לענייני קורונה להמשך דיונים והחלטות שתדון גם לגבי בני ברק וגם לגבי השכונות בירושלים נקבעה להתכנס הבוקר. בשלב זה, יוצב חייל ליד כל בנין בבני ברק בו יש חולים מאומתים. ההערכה כי מספר בתי האב בהם יש חולים בעיר הינה סביב ה- 200 בלבד.

    מנהל לשכת ראש עיריית בני ברק, גודי סילמן, אמר הבוקר לאיתי גדסי כאן ב'קול חי': "אנחנו מברכים את הסרת הסגר מהעיר. הדבר התבצע לאחר שראש העיר הרב רובינשטיין הפעיל לחץ על גורמי הממשלה. אמש התקיימה שיחה עם ראש הממשלה שקיבל את עמדת ראש העיר".

    בני ברק בימי הסגר

    ינון ש.



    0 תגובות