פיקוח נפש: הבן אומת במהלך החג כחולה קורונה אך לא ענו לטלפון

    איתי גדסי No Comments on פיקוח נפש: הבן אומת במהלך החג כחולה קורונה אך לא ענו לטלפון

    בן למ]שחה חרדית מבני-ברק אומת במהלך החג כחולה קורונה, טלפונים למשפחת החולה במהלך החג בכדי להודיעם על הסכנה – לא נענו

    Magen David Adom workers wearing protective clothing, as a preventive measure against the coronavirus arrive to a patient with suspicion of coronavirus, in Jerusalem on April 14, 2020. Photo by Yonatan Sindel/Flash90 *** Local Caption *** ?????? ??? ??? ???? ?????? ????? ?????? ???? ??? ??????? ????? צילום: פלאש90
    19:36
    25.04.24
    פנחס בן זיו 1 Comment on הקבינט אישר: מחבלי הנוח'בה יזכו לביקורים בבתי הכלא

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שימו לב – פיקוח נפש: לפני שבועיים בישרו למשפחה כי האמא והבן חולים בנגיף הקורונה, במהלך חג שביעי של פסח מספרים בזק"א כי שוב היינו צריכים לבשר כי עוד בן נוסף נדבק ונושא את הנגיף.

    יש לציין כי זק"א ישראל מפעיל מוקד חירום בשבתות וחגים בכדי לאתר אנשים שאומתו כנושאי וירוס הקורונה ומעדכנים אותם במהירות כדי לבודדם משאר האוכלוסייה. במקרה של המשפחה לא התייחסו לצלצול הטלפון של משרד הבריאות במהלך החג.

    לאור פיקוח הנפש שבדבר, צוות של זק"א בבני ברק הוקפץ במיוחד לבני משפחה במהלך החג בכדי להודיעם כי בנם בן האחד עשרה וחצי שהוא נושא את הנגיף.

    מיכאל ביבלה קמב"ץ השבת של זק"א ישראל סיפר על האירוע בחג: "הגעתי לכתובת בכדי לאתר את החולה והתברר כי רק לפני שבועיים הודיעו לאותה משפחה כי האמא והבן חולים ונושאים את הנגיף ועכשיו הייתי צריך להודיע על בן נוסף שאומת ושגם הוא חולה. בצענו חיבור לרופא משרד הבריאות להמשך הוראות וטיפול בבני המשפחה".

    בארגון זק"א ישראל קוראים ומתחננים לציבור החרדי להשאיר את הטלפונים פתוחים בשבת ובחג ולענות כשיש צלצול. וזאת לפי הוראות הרבנים. מדובר בפיקוח נפש של ממש. וכל רגע הוא קריטי. מבהירים בארגון.



    0 תגובות