המנדט של גנץ הוארך עד רביעי בחצות

    ישראל רובין No Comments on המנדט של גנץ הוארך עד רביעי בחצות

    נשיא המדינה ראובן ריבלין קיבל את בקשתם המשותפת של הליכוד וכחול לבן והאריך את המנדט שניתן ליו"ר כחול לבן בני גנץ להרכיב ממשלה. מטרת ההארכה: להמשיך את המשא ומתן והקים ממשלת אחדות | הצדדים קרובים לחתימה

    צועד לבחירות | בני גנץ צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הליכוד וכחול לבן הגישו אמש (שני בערב) בקשה משותפת לנשיא המדינה להאריך עד יום רביעי בחצות, את המנדט שניתן ליו"ר כחול לבן בני גנץ להרכיב ממשלה. לדבריהם, זאת, "במטרה להשלים את המשא ומתן להקמת ממשלת חירום לאומית".

    נשיא המדינה, ראובן ריבלין, קיבל אמש (שני) לפני חצות, את בקשתם והאריך לגנץ את המנדט עד ליום רביעי, כאמור. בבית הנשיא ציינו כי הבקשה התקבלה "על דעת שני הצדדים (הליכוד וכחול לבן) ומתוך הבנה כי אלה קרובים מאוד להסכם ביניהם".

    במקביל, בכחול לבן ובליכוד מסרו כי בפגישה אמש בין ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו"ר כחול לבן, חלה התקדמות משמעותית במגעים לממשלת חירום לאומית. הצדדים קבעו להיפגש שוב מחר בבוקר בנוכחות צוותי המשא ומתן.

    בנוסף, ראש הממשלה ויו"ר כחול לבן גנץ מקיימים בשעה זו פגישת משא ומתן נוספת יחד עם צוותי המו"מ. על פי פרסומים שונים הצדדים קרובים מאוד לחתימה.

    בתוך כך, על פי פרסומים שונים בכוונת רשימת 'ימינה' הודיעו לפרוש מהגוש ולא להצטרף לממשלת אחדות שתקום. ב'ליכוד' הגיבו ואמרו כי "האמירות שנשמעות ממפלגת ימינה משוללות יסוד ונועדו לנסות ולטרפד ממשלת חירום לאומית לטובת תפקידים לבכירי ימינה. ראש הממשלה עומד איתן על העקרונות של המחנה הלאומי, כפי שנהג תמיד, ובראשם החלת הריבונות".



    0 תגובות