ח"כ לוי תוקפת: "בקשתו של גנץ מהנשיא – ניסיון לסחוט ויתורים"

    איתי גדסי 13 Comment on ח"כ לוי תוקפת: "בקשתו של גנץ מהנשיא – ניסיון לסחוט ויתורים"

    גוש הימין – 59 מנדטים: יו"ר "גשר" הודיעה כי היא תומכת בנתניהו ועוברת לגוש הימין בראשותו: "במצב שנוצר יש רק דרך אחת לצאת מן המבוך, והיא להכיר בעובדות"

    | השר גנץ צילום: פלאש 90
    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר "גשר", ח"כ אורלי לוי אבוקסיס, שפרשה זה מכבר מסיעת 'העבודה – גשר – מרצ' הודיעה היום (ראשון) על מעברה רשמית לגוש הימין ולבלוק התומך בנתניהו. "מצב חדש – מסקנה ריאלית", כתבה לוי.

    "פנייתו של גנץ לנשיא המדינה להארכת המנדט היא הודעה בחוסר יכולתו להרכיב ממשלה. היא נועדה להרוויח זמן כאמצעי להפעלת לחץ במו"מ התקוע. לחץ שתכליתו לסחוט מן הצד שכנגד עוד ויתורים ועוד מוקדי כוח פוליטיים- זאת בנוסף לרוטציה ולייצוג הפריטטי המנוגדים לכל פרופורציה הגיונית במצב נורמלי", הוסיפה בדבריה, "המו"מ שהתחיל מתוך דאגה כביכול מסכנת הקורונה הפך לתעתוע פוליטי מוזר המלווה באיומים על ראש הממשלה: אם לא תענה לדרישתנו, נגיש לכנסת הצעות חוק שיפסלו אותך באופן פרסונלי מלכהן. מדהים לשמוע מוסר סלקטיבי שכזה מפיהם של אלה שהבטיחו פוליטיקה נקייה".

    לסיום כתבה ח"כ אורלי לוי אבוקסיס: "במצב שנוצר יש רק דרך אחת לצאת מן המבוך, והיא להכיר בעובדות:
    1. הליכוד היא המפלגה הגדולה בכנסת
    2. רה"מ נתמך ע"י הבלוק הפוליטי הגדול בכנסת: 59 חברי כנסת
    3. גם במצב שנוצר הממשלה מתפקדת, אפשר וניתן לבקר אותה, אבל היא עדיין מתפקדת ולא מתפרקת.
    4. מהסיבות האלו יש לתת לרה"מ את המנדט כי בואו נודה, רק לו הסיכוי להרכיב ממשלה".

    בכך הודיעה לוי על מעברה באופן רשמי לבלוק הימין וכך גדל הגוש ל-59 מנדטים, מרחק של שני מנדטים מהקמת ממשלת ימין.

    כזכור, אתמול הגיש יו"ר "כחול לבן" ח"כ בני גנץ בקשה לנשיא המדינה רובי ריבלין להאריך את תוקף המנדט שקיבל להקים ממשלה. אם יחליט הנשיא שלא להאריך את המנדט, מחר (שני) יפוג תוקפו והוא צפוי להינתן לראש הממשלה בנימין נתניהו.



    13 תגובות

    מיין תגובות
    1. 13

      נתניהו מתקרב ליהיות ראש הממשלה ללא רוטציה. ..
      ואפילו חרב חדה מונחת על צוארו של אדם אל ימנע עצמו מן הרחמים. … מי היה מאמין שהימין יגיע למצב כזה טוב! ועינינו לאבא שבשמיים שהסיוט הזה יגמר במהרה!

    2. 12

      אורלי לוי
      האמנתי לך האמנתי בך.
      את לא האמנת במה שהבטחת.
      כמה חבל,איזו אכזבה

    3. 11

      מלכתחילה לא התאימה לוי מבחינה פוליטית למפלגת העבודה.

    4. 10

      הנשיא משתף פעולה עם גנץ כדי להלחיץ את נתניהו כי אחרת מה מפריע לו להעביר את המנדט לנתניהו כמו שהעביר לגנץ בסיבוב הקודם מבלי שהיה לו 61

      1. אורלי את בושה וחרפה את הולכת עם בין אדם מושחט ביבי שדפק את אבא שלך בפוליטיקה את ביבי והליכוד בושה וחרפה

    5. 9

      כל הכבוד לח"כ לוי, שהצטרפה לגוש הימני, כשרואה את השינאה כלפי ביבי, ואיך תוקעים את המדינה לתפקד, עם סחטנות פוליטית, רק לא ביבי. צריך לעודד את הנדל וחבירו להיכנס לגוש הימין כי בגללם יש אפשרות להרכיב ממשלה נורמלית

    6. 8

      גב לוי שחכת מה ביבי עשה לאביך בעבר את מקבלת עצות ברדוגו שכחת לאיזה קרע הביא ברדוגו ההשפעות על אביך למנותו למנכל הפיס ודודך מקסים זל לקח לליבו על המינוי שבו רצה לעצמו ברדוגו בתחבולות עבד על אביך שבסוף העניק לו את התפקיד הזה ועכשו גם את נפלת לעצות החיטופל שלו

    7. 7

      איכזבת מיליוני אנשים . עשית מעשה שפל . התחלת עם העבודה וגמרת עם המואשם בשלושה כתבי אישום בשביל כיסא. כל מה שמכרת לנו שנים על גבי שנים = שקרים על גבי שקרים . ניצלת תמימות ואמונה של מצביעי העבודה . את בושה לעם ישראל כולו .

    8. 6

      אורלי הבוגדנית על מה את ממליצה הרי לפני כמה חודשים התראינת ואמרת שאין לשבת עם עברין מה קרה פתאום? את בוגדנית הרי כל מי שיש לו שכל יודע שאם הית רצה לבחירות כסיעה נפרדת לא הית עוברת את אחוז החסימה יבוגדת

    9. 5

      לוי מחליפה את רגב במשבצת המרוקאית הצעקנית הוולגרית?…

    10. 4

      חתיכת כלום ושום דבר.

    11. 3

      אמיר פרץ נכשלת . במקום לשמור על מפלגת העבודה (לשעבר) לא רק שהרסת אותה וכתשת אותה עד היסוד , גם הוספת מנדט של השמאל לימין ולליכוד .
      כמו שלא שוכחים לך את ההצלחה של כיפת ברזל שיזמת כנגד מקבלי ההחלטות כך לא נשכח לך הכשלון הצורב בבחירות (ועל כך שלקחת את אורלי לוי אבוקסיס שלא תרמה דבר וחצי דבר לבחירות ובנוסף חברה לכוחות "הרשע" והביזיון . היא אמנם שרפה את עצמה בשל הבגידה , כי גם בליכוד לא אוהבים בוגדים . אבל אתה אמיר ממש העברת מנדט מהשמאל לליכוד ולימין .