תמונת מצב: מכון ויצמן ומשרד הבריאות יבצעו בדיקה מדגמית בבני ברק

    איתי גדסי No Comments on תמונת מצב: מכון ויצמן ומשרד הבריאות יבצעו בדיקה מדגמית בבני ברק

    לקראת הסרת הסגר? בברכת מרן שר התורה, פרופ' אמנון שעשוע יוביל בדיקה מדגמית בעיר התורה שאלפי תושביה נמצאו עד כה חולים בנגיף. הבדיקה תוכל לתת תמונה ברורה יותר של מצב העיר

    Israeli ultra orthodox men wearing a face masks for fear of the coronavirus walks past a billboard from The Israeli Ministry of Health to remind to stay home for the eve meal of passover feast, in Jerusalem on April 05, 2020. The government ordered on a partial lockdown, in order to prevent the spread of the Coronavirus. Photo by Olivier Fitoussi/Flash90 *** Local Caption *** ?????? ??????? ??? ?????? צילום: פלאש90
    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    משרד רוה"מ בפרוייקט ראשון מסוגו לבניית אסטרטגייה לאומית ליציאה ממשבר הקורונה והסרת ההגבלות לחזרה לפעילות של המשק. המדובר הוא על בדיקה מדגמית של תושבי העיר בני ברק, שנבחרה להוביל את הפרויקט, לצורך בניית מודל מתמטי חדשני של יציאה מהמשבר, שפיתח פרופ׳ אמנון שעשוע מייסד מובילאיי יחד עם מספר מדענים מובילים.

    את הפרוייקט מוביל פרופ' שעשוע שמונה על ידי ראש הממשלה נתניהו להובלת ועדת מומחים מקצועית לנושא.

    פרופ׳ שעשוע מינה את איש אמונו היזם החרדי משה פרידמן להוביל את הפרויקט מול הציבור החרדי, פרידמן עזר בתיאום בין כל הגורמים השותפים, ויצר חיבור אסטרטגי לביתו של מרן הגר" קנייבסקי לקבל את הסכמת הרב להפעלת הפרוייקט במגזר החרדי ולברכתו.

    אמש שוחחו פרופ' שעשוע ופרידמן עם ביתו של מרן הגר״ח קנייבסקי שליט"א, לאחר ששמע את מלוא הפרטים, מרן נתן את ברכתו, ובירך את תושבי בני ברק שנבחרו להשתתף בפרוייקט החשוב.

    עיריית בני ברק בראשות ראש העיר הרב אברהם רובינשטיין והאלוף במיל׳ רוני נומה יתנו את מלוא המעטפת והליווי לפרויקט.

    את הפרוייקט יבצעו בפועל בימים הקרובים צוות מקצועי של מכון וייצמן ומשרד הבריאות, בליווי לוגיסטי מבצעי של 'איחוד הצלה' ועיריית בני ברק.



    0 תגובות