במהלך החג: השוטרים חילקו דוחו"ת ל-20 איש שאותרו בבית כנסת

    בנצי לייזרוביץ No Comments on במהלך החג: השוטרים חילקו דוחו"ת ל-20 איש שאותרו בבית כנסת

    המשטרה איתרה בית כנסת ובו 20 אנשים בשכונת מקור ברוך בירושלים

    Israeli Police officers wearing protective clothing, as a preventive measure against the coronavirus seen after the arrest of a man who tested positive for coronavirus and escaped his quarantine, in the ultra orthodox Jewish neighborhood of Meah Shearim on April 6, 2020. Photo by Yonatan Sindel/Flash90 *** Local Caption *** ??? ????? ????? ??????? ?????? ???? ???? ????? ???? ????? צילום: פלאש90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המאבק הלאומי לבלימת התפשטות נגיף הקורונה בישראל: שוטרים איתרו הבוקר (חמישי) בשכונת מקור ברוך בירושלים בית כנסת שפעל בניגוד להנחיות הרבנים ומשרד הבריאות ובתוכו כ-20 מתפללים. בתגובה השוטרים פיזרו את המתפללים ונרשמו דוחות כנגד חלק מהנוכחים על סך של 5,000 ש"ח.

    המשטרה מדווחת כי הפעילות נמשכת ברחבי העיר, על מנת לוודא שכלל האזרחים נשמעים ומקיימים את ההנחיות, על מנת לשמור על בריאותם ושלומם.

    המשטרה קוראת לציבור להישמע להנחיות והוראות משרד הבריאות, שכן אי קיומן משבש את המאמץ הלאומי במאבק בהתפרצות הנגיף והתפשטותו בישראל. לצד ביצוע כלל המשימות המוטלות לפתחה של המשטרה בהקשר של הביטחון השוטף, אכיפת החוק ושמירת הסדר הציבורי, משטרת ישראל תמשיך לסייע למשרד הבריאות במאמץ האכיפה למניעת התפשטות הנגיף ככל שיידרש, הכול במטרה לשמור על שלום הציבור ובריאותו.



    0 תגובות