- רדיו קול חי - -

נשיא המדינה לכוחות הביטחון: "צוותי החירום ניצבים בחזית"

נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין יצא היום (שלישי) אל המחסומים בהם פועלים יחד חיילי צה״ל, שוטרי משטרת ישראל ולוחמי מג״ב יחד והודה להם על פועלם למען שמירת הסדר.

"במאבק הזה אתם שומרים עלינו, שוטרים ושוטרות, מתנדבים ומתנדבות, בירוק ובכחול, כולכם למען הבריאות של כולנו", אמר הנשיא לכוחות הפועלים במחסומים השונים לאור הנחיות המאבק בקורונה לפיהן יוכלו מגבלות סגר ברחבי הערים.

"אנחנו מתמודדים עם משבר בריאותי שמדינת ישראל לא ידעה כמותו. במשבר הזה, צוותי החרום ובתוכם כוחות צה"ל, מג"ב והמשטרה – משרתים סדירים לצד מתנדבים – ניצבים בחזית. חזית ההגנה על שלום הציבור ובריאות הציבור".

בבית הנשיא נועד עם השר לביטחון פנים גלעד ארדן ומ"מ המפכ"ל ניצב מוטי כהן, אשר עדכנו אותו במצב הכוחות ותפקודם בשטח. במהלך הפגישה חיזק הנשיא את ידי מ״מ המפכ"ל והשר על העבודה הנעשית ברחבי הארץ במסגרת אכיפת התקנות. כמו כן, ציין הנשיא לטובה את אורך הרוח שמפגינים השוטרים בכל נקודות החיכוך עם הציבור.

השר לביטחון פנים, גלעד ארדן אמר: "המסירות וההקרבה של השוטרים היא אינסופית כדי להציל חיים ולמנוע את התפשטות הנגיף והם אלו שבחזית כיום ומסכנים את עצמם למען הציבור. השר הודה לנשיא על ההערכה וההוקרה של העבודה המדהימה שעושה משטרת ישראל למען האזרחים."

מ"מ מפכ"ל המשטרה, ניצב מוטי כהן אמר: "משימתנו היא משימה לאומית, מתן הסיוע, בשמירת בריאותו ובטחונו של הציבור. אנו אוכפים הגבלות על חירות תנועתם של אזרחים רבים זאת על מנת לשמור על החירות לחיים של כלל הציבור. אני יודע כי השוטרים והשוטרות חזקים ונכונים להתמודד עם כל אתגר ואני סומך עליהם".