אשכנזי בבני ברק: "ייחודי ומרגש לראות את החיילים שעושים עבודת קודש"

    איתי גדסי 2 Comment on אשכנזי בבני ברק: "ייחודי ומרגש לראות את החיילים שעושים עבודת קודש"

    יו"ר ועדת חוץ וביטחון, ח"כ גבי אשכנזי סייר בבני ברק: "זה לחלוטין ייחודי ומרגש לראות את החיילים שעושים עבודת קודש. אין ספק שזוהי שעה של הסרת החומות וקירוב לבבות. זה הזמן לחזק ולחבק מרחוק. נעבור את זה יחד"

    אשכנזי צילום: הדס פרוש, פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר ועדת חוץ וביטחון, ח"כ גבי אשכנזי (כחול לבן) סייר היום (שלישי) בעיר בני ברק, בה הכה נגיף הקורונה בעוצמה רבה.

    "ביקרתי הבוקר בעיר בני ברק, המתמודדת עם ההשלכות הרחבות של נגיף הקורונה. שמחתי לשמוע על המהלכים שמתבצעים בעיר ועל הסיוע של כוחות הביטחון, פיקוד העורף, המדינה וגורמים רבים נוספים למען התושבים", מסר אשכנזי.

    אשכנזי שיבח את ראש העיר בני ברק: "במהלך הביקור נפגשתי עם ראש העיר אברהם רובינשטיין שיצא הבוקר מהבידוד, שמעתי ממנו על המצב בעיר והודיתי לו על המנהיגות האמיצה שגילה בכך שגייס את האלוף רוני נומה לסייע לו בהתמודדות עם המצב. אמרתי לראש העיר שבתקופה הקרובה תידרש סבלנות של התושבים, בבני ברק בפרט ובארץ בכלל, כדי שבהמשך יהיה ניתן לחזור לשגרה מדורגת".

    "לאחר מכן הגעתי לחמ"ל העירוני של בני ברק, שם פגשתי את האלוף במילואים רוני נומה (שהיה עוזרי כרמטכ"ל). נומה הציג בפניי את הפעילות המדהימה שמבצעים בעיר, סיפר על מערך השליטה והבקרה וכן על תיאום משרדי הממשלה עם גורמי צה"ל והמשטרה", סיפר.

    "מדובר בפעולות שהצבא לא נדרש להן מעולם", מציין אשכנזי "זה לחלוטין ייחודי ומרגש לראות את החיילים שעושים עבודת קודש. אין ספק שזוהי שעה של הסרת החומות וקירוב לבבות. הבטחתי לכוחות הפועלים בעיר שאפעל לכל סיוע שיתבקש. זה הזמן לחזק ולחבק מרחוק. נעבור את זה יחד. חג שמח לתושבי בני ברק ולכל תושבי מדינת ישראל", איחל לסיום.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      לך תטייל בחוף ותדבר על החיילים שכמעט ולא עושים פה כלום חוץ מלהלחיץ תושבים מסוגרים

    2. 1

      מה הקשר??? הם באמת עושים עבודת קודש!!!!