משרד הביטחון ירכוש כ- 60 מיליון מסיכות

    קובי פינקלר 1 Comment on משרד הביטחון ירכוש כ- 60 מיליון מסיכות

    מנהל הרכש (מנה"ר) במשרד הביטחון ירכוש כ- 60 מיליון מסיכות כירורגיות ממפעל אימפראטק בברקן ויבסס קו ייצור ישראלי שני למסכות

    חברת אימפראטק צילום: חברת אימפראטק
    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היחידה לרכש לוגיסטי רב-זרועי במנה"ר (מנהל הרכש) שבמשרד הביטחון חתמה, על פי דרישת משרד הבריאות, על הזמנה לרכש של כ-60 מיליון מסכות כירורגיות ממפעל אימפראטק שבאזור התעשייה ברקן.

    אימפראטק היא אחת מיצרניות מסכות האב"כ של מערכת הביטחון וכעת, כחלק ממדיניות שר הביטחון נפתלי בנט לבסס יכולות ייצור בישראל תקים קו ייצור גם למסכות להגנה מפני נגיף הקורונה.

    על-פי ההסכם עם מנה"ר במשרד הביטחון, ייצר המפעל כ-10 מיליון מסכות בחודש, החל מחודש יוני ועד לסוף השנה, עם אופציה להגדיל את מהירות והיקף הייצור באופן משמעותי, ככל שידרש.

    אימפראטק מצטרפת למפעל שיאון בשדרות, שייחל בייצור עשרות מיליוני מסכות עבור מערכת הבריאות.

    חברת אימפראטק

    חברת אימפראטק

    מנהלת מחלקת אב"כ ביחידת סגן ראש מנה"ר לרכש לוגיסטי רב-זרועי, לירן כהן: "מדינת ישראל מבססת יכולת ייצור עצמאית של מסכות, שבתוך חודשים ספורים תצמצם כמעט לאפס את התלות ביבוא. זוהי יכולת אסטרטגית חשובה, שגם מזרימה תקציבי רכש לתעשיות ישראליות במקום לחברות זרות".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      מה הכפת לי שיחלקו לתושבים במקום שהסופרים ימכרו מסכה חד"פ בעשרים שח אנשים פשוט מנצלים את המצב לנצל את הציבור גנבים!!!!!!!