ביתר עילית: הכניסה והיציאה מהעיר – לצרכים חיוניים בלבד

    בנצי לייזרוביץ No Comments on ביתר עילית: הכניסה והיציאה מהעיר – לצרכים חיוניים בלבד

    עיריית ביתר עילית: מתחם 'היבדק וסע' הגיע לביתר החל מהבוקר, מי שחש בתסמינים מוזמן לתאם ולהגיע להיבדק | הכניסה אל העיר והיציאה ממנה, אפשרית לצרכים חיוניים בלבד

    עיריית ביתר עילית
    עיריית ביתר עילית צילום: Yaakov Lederman/FLASH90
    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עיריית ביתר עילית בעדכונים חשובים לתושבי העיר:

    א. מערך הבדיקות בעיר החל. היום (שלישי) החל מהשעה 12:00 בצהרים ועד חמש בערב, כל תושב שחש תסמינים, יוכל להגיע למתחם הבידוק המיוחד שהוקם ע"י העירייה ומד"א ברחוב אהל שרה – ולהיבדק ללא צורך בהרשמה מראש. יש להצטייד בתעודת זהות.
    הכניסה למתחם מרחוב קדושת לוי. לא תתאפשר כניסה מרחוב בניין דוד. לאלו שאינם בעלי רכב, יש להתקשר למוקד העירוני 106 וידאגו לו להסעה למתחם הבידוק.

    ב. אוכלוסיית המבוגרים, שכידוע הינם בקבוצת סיכון ממשי: אנא, המנעו מכל יציאה מן הבית. לקשישים שאין להם יד תומכת, אנו נספק לכם מזון כשר למהדרין, עד הבית.

    ג. הכניסה אל העיר והיציאה ממנה, אפשרית לצרכים חיוניים בלבד. הנחיות הרשויות קובעות כי אין לצאת מן הבית אלא לצרכים חיוניים בלבד. אנא, הקפידו על ההנחיות.

    ד. לצערנו לא תתקיים שריפת חמץ במרחב הציבורי. על פי הוראת רבני העיר שליט"א, יש לזרוק את כל החמץ לפח האשפה בליל בדיקת חמץ עד לשעה 12:00 בלילה. להשאיר כזית חמץ ועשר הפתיתים בלבד שאותם יש לבער לפני סוף זמן הביעור, באמצעות אקונומיקה ולזרוק לפח האשפה.

    רה"ע מאיר רובינשטיין: "בימים אלו, מוטלת עלינו אחריות כבירה לקיים בהידור את מצוות עשה שבתורה של 'ונשמרתם'. באחריות הדדית ובשמירה יתרה על ההנחיות, נעבור את זה ביחד, בסייעתא דשמיא".



    0 תגובות