המלוניות לחרדים: "המצב שם נורא" זועק קמב"ץ זק"א צפון שביקר במלונית

    ישראל רובין 2 Comment on המלוניות לחרדים: "המצב שם נורא" זועק קמב"ץ זק"א צפון שביקר במלונית

    קמב"ץ זק"א צפון שביקר במלונית ההחלמה לנשאי קורונה מהציבור החרדי בבית המלון ניר עציון זועק: "מזעזע וקשה מאד מאד לראות את מצבם של אנ"ש יומיים לפני החג. הפינוי לבתי הארחה נעשה בחיפזון וללא שום התארגנות, האנשים סגורים בבית המלון, ללא חפצים אישיים וללא תעסוקה. אין לאנשים מושג איך יחגגו את ליל הסדר"

    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חזקי פרקש, קמב"ץ זק"א צפון שביקר במלונית ההחלמה לנשאי קורונה מהציבור החרדי בבית המלון ניר עציון, זועק על הזנחה ומצב נוראי השורר המקום, לדבריו.

    "הערב פנה אלי מוישי אדלר מנהל מגזר חרדי קופ"ח כללית מחוז חיפה, שאגיע לניר עציון לראות מקרוב איך ניתן לעזור לחולי קורונה שפונו לניר עציון", כותב פרקש ומתאר את שראה, "היה מזעזע וקשה מאד מאד לראות את מצבם של אנ"ש יומיים לפני החג. הפינוי לבתי הארחה נעשה בחיפזון וללא שום התארגנות, האנשים סגורים בבית המלון, ללא חפצים אישיים וללא תעסוקה. אין לאנשים מושג איך יחגגו את ליל הסדר".

    כמו כן, מוסיף פרקש כי "אין שום תנאי תברואה או הגיינה במקום, כי צוות המלון לא פעיל. כואב הלב וזועק לשמים לראות יהודים שומרי תורה ומצוות במצב כה ירוד יומיים לפני חג הפסח".

    אי לכך, כותב פרקש "אני פונה בזאת בבקשה דחופה לגופים שיש באפשרותם או אנשים שנדבה ליבם. לכל רעיון שיכול לשמח את אחינו ובשרינו הדואבים. החל מאוכל כשר לפסח ועד כל פעילות לשיפור מצב רוחם הירוד. ממתקים ומשחקים לילדים, הופעה מוזיקלית (יש אפשרות להופיע במיקום בטוח מחוץ למחתם ושהם יוכלו לצפות) וכו'. שיעביר אלינו ונדאג בשיתוף פיקוד העורף להעביר באופן מיידי לחולים אלו שכאמור סובלים שם מאד". לסיום, הוא מדגיש "הם לא במצב של נופש. הם במצב של גהינום".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      שקר וכזב כמה בני משפחה שלי שם ומרוצים עד הגג הכל דופק כמו שצריך

    2. 1

      עזוב אותך אחי היום כולם שקרנים עד שאתה לא נמצא שם אל תאמין לאף אחדדדד