היערכות שיא לקראת פסח בייצור 'הוד לבן'

    עפר גדנקן No Comments on היערכות שיא לקראת פסח בייצור 'הוד לבן'
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בחג הפסח בו משתדלים להקפיד ולהדר ככל האפשר בכשרות המזון נדרשת החמרה מיוחדת גם בייצור המזון המוכן הקנוי. לייצור מוצרים כשרים לפסח בתכלית ההידור נדרשות הכנות רבות ומורכבות: התאמת המתכונים לחומרי הגלם הכשרים לפסח, הכשרת קווי הייצור ועוד. כמו בכל שנה, צוות משגיחים הכשרות של בד"צ מהדרין, ובראשם הגר"א רובין שליט"א, דנו בסוגיות ההלכתיות הנדרשות לצורך הייצור, ועסקו במרץ רב בניקוי והכשרה מדוקדקת של כל קווי הייצור והמכונות במפעל המוצרים של 'הוד לבן'. עוד לפני כן, במשך חודשים רבים, עסקו במלאכת איתור חומרי הגלם החלופיים הכשרים לפסח עפ"י כללי ההידור המחמירים ביותר. מלאכה זו הינה מורכבת במיוחד מאחר ולצד ההקפדה על קוצו של יוד קיימת הקפדה לא פחותה על שמירה על טעמם המשובח והאהוב של המוצרים , גם בעת שינוי הכרחי בחומרי הגלם.

    מאחר ובימות השנה מכילים חלק מהמוצרים רכיבי קטניות או חמץ, נדרש אתגר מיוחד לייצר מוצרים בטעם משובח וללא רכיבים אלו. טכנולוגי המזון הבכירים של החברה נרתמו למלאכה וסייעו במציאת המתכונים המדויקים שגם ישמרו על טעמם המשובח של המוצרים ועל איכותם, וגם יעמדו בדרישות הכשרות המחמירות עד לקבלת תוצאה של מוצרים באותו טעם אהוב ומשובח כמו בכל השנה, לצד הידור הכשרות לפסח ללא פשרות. כולל תשומת לב מדויקת לעניין התבלינים בכדי שלא יהיה כל חשש קטניות.

    במקביל, עברו כל העובדים הדרכה כדי לוודא שתהליך הייצור ייעשה עם כל ההקפדות 'והוד לבן' תוכל להבטיח לצרכנים שלה את המוצרים הטובים ביותר, בכשרות המחמירה ביותר. חשוב לציין כי בכל תהליך הייצור לפסח היה הגר"א רובין שליט"א מעורב באופן אישי לפרטי פרטים ונכח במפעל רבות לצורך כך.

    מוצרי הוד לבן הכשרים לפסח למהדרין כוללים פסטרמות העשויות מנתחי הודו משובח ללא תוספת מונוסודיום גלוטמט, ללא שומן טראנס.

    בין המוצרים לפסח יוצרו פסטרמות במבחר טעמים: מארז זוגי של פסטרמה + סלמי, פסטרמה ברביקיו, פסטרמה מקסיקנית, פסטרמה בדבש טהור, פסטרמה מעושנת, פסטרמה הודו על גחלים, פסטרמה הודו בעישון עדין ונקניקיות.

    כולם כשרים לפסח למהדרין בהשגחת בד"צ מהדרין בראשות הגר"א רובין, ללא חשש שרויה וללא קטניות. יאכלו ענווים וישבעו!



    0 תגובות