מחזקים את בני ברק: מספר עיריות הציבו שלטים במרכזי הערים

    איתי גדסי 3 Comment on מחזקים את בני ברק: מספר עיריות הציבו שלטים במרכזי הערים

    עיריית תל אביב האירה את חזית בניין העירייה בשמה של העיר בני ברק, כאות הזדהות וחיזוק תושבי ב"ב המתמודדים עם מגיפת הקורונה בצורה מעוררת השראה

    האורות הערב על בניין עיריית תל אביב
    9:11
    29.03.24
    אתר קול חי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דפים ל'-ל"א

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עיריית חדרה העלתה הערב (שני) שלט ענק ומואר לחזק את ידי העיר בני ברק, שתושביה מתמודדים עם התפרצות נגיף הקורונה.

    ראש העיר צביקה גנדלמן ביקר את שנאה החינם שמופצץ ע"י קיצוניים וקרא לאהבת חינם: "גם אם סכנת הנגיף חילחלה באיחור לשכבות מסוימות, הרי שכעת אנו רואים את ההתגייסות של כלל התושבים למאבק בהתפשטותו. בשעה זו עלינו להיאבק לא רק בקורונה אלא גם בשנאת חינם".

    גנדלמן הוסיף, "בבואנו לחגוג את ליל הסדר נזכור כי כבר בצאת ישראל ממצרים היינו עם אחד מיוחד ומאוחד. יותר מאלפיים שנה אנו עם אחד עם לב אחד בטוב וברע; וגם כעת, בימי הקורונה, אנו מאוחדים מתמיד ומפגינים את הלב הענק של האומה הישראלית בעזרה הדדית, תרומה ודאגה לזולת".

    בסיום דבריו איחל ראש העיר לתושבי בני ברק, "בריאות שלמה לתושבי בני ברק, כמו גם לתושבים בכל ערי ויישובי ישראל – ללא הבדל דת, תרבות או אמונה. רק בכוחות משותפים ואהבת חינם נזכה לראות ימים יפים מאלה, ימים של בריאות, אחווה, כבוד הדדי ושלום".

    גם עיריית תל-אביב האירה על חזית בניין העירייה את שמה של העירייה, כאות להזדהות וחיזוק לתושבי העיר בני ברק המתמודדים עם מגיפת הקורונה שפקדה באחוזים ניכרים את העיר.

     



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      מרגש מאוד הקב"ה ראה אלו הם בניך