מכבי ערוכה לחג והפיצה מדריך תרופות כשרות לפסח

    עפר גדנקן 1 Comment on מכבי ערוכה לחג והפיצה מדריך תרופות כשרות לפסח

    כמידי שנה הפיצה מכבי שירותי בריאות את רשימת התרופות הכשרות לפסח באישור בד"ץ העדה החרדית ואגף הרוקחות של מכבי ● החמץ של קבוצת מכבי נמכר באמצעות רבה של מודיעין עילית הגר"מ קסלר שליט"א ● המרכזים הרפואיים בכל המחוזות עברו ניקוי והכשרה לחג
    בתמונה: מכירת חמץ אצל המרא דאתרא הגר"מ קסלר שליט"א בשנה קודמת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בימים אלו, על אף העיסוק הרב בכל הקשור לנגיף הקורונה, השלימה מכבי שירותי בריאות את היערכותה לחג הפסח וגם השנה מכרה קבוצת מכבי את החמץ לפי הנחיות משרד הבריאות והוראות גדולי ישראל שליט"א.

    החמץ של כלל קבוצות הבת של מכבי נמכר אצל המרא דאתרא של מודיעין עילית, הגר"מ קסלר שליט"א, כשאת המכירה מקיים מנהל השיווק של מכבי למגזר החרדי, ר' משה שלזינגר, שקיבל לצורך כך את ייפוי הכוח מנכ"ל מכבי מר רן סער וחברות הבת של מכבי, כך שלמכירה תוקף הלכתי מלא וברור. המכירה התנהלה בהתאם להנחיות משרד על שמירת מרחק כנדרש.

    במקביל פרסמה מכבי את רשימת התרופות הכשרות לפסח, שאושרו על ידי בד"ץ העדה החרדית ואגף הרוקחות של מכבי. הרשימה גובשה במשך חודשים על ידי אגף הרוקחות

    במכבי, שם עמלו למצוא חלופות לתרופות כשרות לחג. במכבי רואים חשיבות רבה לתת מענה ולהיות קשובים למגזר ולאלו המקפידים בפסח לקחת תרופות כשרות.

    לצד זאת השלימה מכבי את היערכותה לקראת חג הפסח ופעלה להכשיר את כלל המרכזים הרפואיים שלה ברחבי הארץ לקראת חג הפסח. בהתאם להנחיות משרד הבריאות, המרכזים הרפואיים עברו ניקוי יסודי ומוגבר על ידי צוותי ניקיון, בהתאם להנחיות הרבנים והנהלת הקופה.

    מכבי מאחלת לחבריה ולשאר בית ישראל פסח כשר, שמח ובריא!



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      מכבי…. יש משהו עם המנכל… ועכשיו פתאום מוכרים חמץ.