סקר משרד הבריאות: 98% מהחרדים מכירים את ההנחיות ונוהגים בהתאם

    איתי גדסי 2 Comment on סקר משרד הבריאות: 982 מהחרדים מכירים את ההנחיות ונוהגים בהתאם

    על פי סקר משרד הבריאות שמתפרסם לקראת ליל הסדר, רמת המודעות בציבור החרדי גבוהה להנחיות משרד הבריאות ונוהגים לפיהם. בנוסף 97.8% מהחרדים יחגגו את ליל הסדר בחיק המשפחה הגרעינית | הסקר המלא

    Israeli ultra orthodox men wearing a face masks for fear of the coronavirus walks past a billboard from The Israeli Ministry of Health to remind to stay home for the eve meal of passover feast, in Jerusalem on April 05, 2020. The government ordered on a partial lockdown, in order to prevent the spread of the Coronavirus. Photo by Olivier Fitoussi/Flash90 *** Local Caption *** ?????? ??????? ??? ?????? צילום: פלאש90
    13:07
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on עשרות אמצעי לחימה אותרו סמוך לבית חולים אל אמל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    משרד הבריאות ערך לאחרונה סקר לקראת ליל הסדר ובו ביקש לבחון את עמדות הציבור ביחס להנחיות למניעת התפשטות קורונה בישראל. מי שערך את הסקר זו לשכת הפרסום הממשלתית. ממצאי הסקר מתגלה כי הציבור החרדי מודע להנחיות משרד הבריאות ופועל לפיהן בדיוק כפי הציבור הכללי ולפעמים אף יותר.

    עינב שימרון סמנכלית הסברה במשרד הבריאות אמרה על התוצאות: "התוצאות של הסקר מצויינות ומשקפות את העובדה שהציבור בישראל מבין ומפנים את החשיבות של הנחיות משרד הבריאות ומיישם אותן באחוזים גבוהים".

    עוד הוסיפה, "צעדי ההסברה הנחרצים שביצענו נותנים את אותותיהם והקמפיינים מוכיחים את עצמם בכלל המגזר. החגים הם אתגר משמעותי שאנחנו יחד על הציבור נעמוד בו. אנחנו ממשיכים לפעול ביתר שאת לקראת חג הפסח".

    במשרד הבריאות קוראים לציבור: "המשיכו להשאר בבית ולעטות מסכה, כדי לשמור על הבריאות של כולנו. אסור לנו להיות שאננים ויש אתגרים רבים לפנינו שנוכל לעבור אותם רק בשיתוף פעולה מלא עם הציבור".

    בסקר התברר כי כמעט כל הציבור החרדי מכיר את הנחיות משרד הבריאות ופועל לפי ההנחיות בבית ובמרחב הציבורי. גם ההקפדה על מסיכה במרחב הציבורי.

    תוצאות הסקר: על השאלה כיצד בכוונתכם לחגוג השנה את ליל הסדר? 97% מהמגזר החרדי ענו יחגגו בחיק המשפחה הגרעינית.

    על השאלה לציבור הכללי כיצד בכוונתם לחגוג את ליל הסדר השנה? 96.7% ענו כי יחגגו בקרב המשפחה הגרעינית.

    על השאלה למגזר החרדי כיצד בכוונתכם לבלות את חופשת חול המועד? 97% מתכוונים להישאר בבית.

    על השאלה למגזר הכללי כיצד בכוונתכם לבלות את חופשת חול המועד? 97.6% ענו כי יישארו השנה בבית.

    על השאלה האם אתם מכירים את הוראות משרד הבריאות? 98.6% ענו כי שמעו על ההנחיות ונהגו בהתאם.

    על השאלה למגזר הכללי האם שמעו על ההנחיות? 98.8% ענו כי שמעו על ההנחיות וינהגו בהתאם.

    על השאלה למגזר החרדי האם נערכתם לחבישת מסיכה במרחב הציבורי? 78% ענו כי יש ברשותם מסיכה ויחבשו אותה ביציאה מהבית. 15% אין ברשותם מסכות אך מאלתרים.

    על השאלה למגזר הכללי האם יש ברשותכם מסיכה ואכן מקפידים לחבוש אותה בעת היציאה למרחב הציבורי?

     



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      סוף סוף מקשיבים