ירושלים: פעילות אינטנסיבית בהסברה על סכנת הקורונה לקראת ליל הסדר

    בנצי לייזרוביץ No Comments on ירושלים: פעילות אינטנסיבית בהסברה על סכנת הקורונה לקראת ליל הסדר

    בשעות האחרונות עיריית ירושלים פועלת בצורה אינטנסיבית על מנת להעביר לציבור החרדי בעיר מידע להגביר בקרב התושבים להישמע להנחיות לקראת ליל הסדר. בכדי שהמידע יגיע לכולם פועלת העירייה במספר מישורים על מנת להסביר לציבור החרדי אודות הקורונה, ועל הכללים והפעולות החשובות שיש לנקוט על מנת להימנע מהדבקה. בעירייה מספרים כי מאז תחילת משבר הקורונה,העירייה ב=פעלה …

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בשעות האחרונות עיריית ירושלים פועלת בצורה אינטנסיבית על מנת להעביר לציבור החרדי בעיר מידע להגביר בקרב התושבים להישמע להנחיות לקראת ליל הסדר. בכדי שהמידע יגיע לכולם פועלת העירייה במספר מישורים על מנת להסביר לציבור החרדי אודות הקורונה, ועל הכללים והפעולות החשובות שיש לנקוט על מנת להימנע מהדבקה.

    בעירייה מספרים כי מאז תחילת משבר הקורונה,העירייה ב=פעלה בקרב המגזר החרדי בהסברה דרך תשדירי רדיו, בנוסף מתפרסמים בכלי התקשורת החרדיים מודעות עם מידע נחוץ לציבור וההוראות המתעדכנות באופן שוטף. בהתאם להנחיות משרד הבריאות. לצד חומרי הסברה יעודיים לציבור.

    העירייה מפעילה לפי הצורך רכבי כריזה בשכונות החרדיות, עם הודעות המדרבנות את התושבים להקפיד על הכללים ולנהוג על פיהם. הודעות הכריזה מותאמות לכל שכונה ושכונה על-פי מאפיינה, זאת לאחר היוועצות עם נציגי הקהילות השונות, ופועלים הן בשפת היידיש והן בשפה העברית.

    בכריזה מתבקשים התושבים לא לצאת מהבית, לא להתפלל במניין, לא להתארח בסדר ולא לערוך את שריפות החמץ המסורתיות, אלא איסופו במיכלים יעודיים.

    מעת לעת מוציאה העיריה עלון עם הוראות רלוונטיות המופצות בדיוור ישיר לכל תיבות הדואר במגזר החרדי. בשבוע האחרון פורסמו שאלות ותשובות שנשלחו על ידי עיריית ירושלים בנושאי הוראות היגיינה וניתן הסבר מפורט כיצד יש לנהוג במקרה של מי שגילה את תסמיני המחלה.

    העיריה מפעילה טלמסר מידע לציבור החרדי בעברית וביידיש. הטלמסר מיועד לתושבי המגזר החרדי ללא גישה לאינטרנט, או טלפון כשר. בטלמסר ניתן ללמוד על הנחיות משרד הבריאות, אופן הימנעות מהדבקה, מקומות לבדיקה ועוד. הודעות חיוניות יש להתקשר למספר: 02-5001333.

    בנוסף, ראש העיר, משה ליאון העניק בשבוע האחרון ראיונות לעיתוני החג החרדיים, בהם הסביר על פעולות העירייה בעת ההתמודדות עם נגיף הקורונה, נתן אופק לתושבים והסביר על אסטרטגיית היציאה של עיריית ירושלים מהמשבר.



    0 תגובות