מזכיר ימים אפלים: עיריית רמתן גן הציבה גדר בגבול ב"ב-ר"ג

    admin2 9 Comment on מזכיר ימים אפלים: עיריית רמתן גן הציבה גדר בגבול ב"ב-ר"ג

    בצעד שמזכיר תקופות אפלות לעם היהודי, עיריית רמתן גן הציבה גדרות בגבול בני ברק-רמת גן במטרה שלא לאפשר מעבר בין הערים בעקבות התחלואה הרבה בבני ברק. לאחר התערבות גורמים בכירים שונים, הוסרו הגדרות

    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    באופן מביש, עיריית רמת גן הציבה הבוקר גדרות באחד המעברים בין העיר בני ברק לרמת גן, במטרה למנוע את מעבר תושבי בני ברק לתחום רמת גן. זאת, בהמשך להסתה הפרועה של ראש עיריית רמת גן כרמל שאמה כהן כנגד הציבור החרדי תושבי בני ברק בשל התחלואה הרבה בנגיף הקורונה בעיר. יצויין, כי הדבר נעשה בניגוד להנחיות משרד הפנים.

    בעקבות כך, פנה ח"כ משה ארבל (ש"ס) ליועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט בבקשה לטפל במעשה הבלתי חוקי של עיריית רמת גן: "חרף הנחיית כבוד היועץ המשפטי לממשלה לרשויות המקומיות כי אין בסמכותן להגביל תנועה של אזרחים בהתאם לסמכויות המוקנות בדין בהתאם לתקנות שעת חירום. התקבלה פניה בלשכתי כי עיריית רמת גן מגדרת את המעברים בתחומה למעבר הולכי רגל ללא סמכות חוקית. אבקש את התערבות היועץ המשפטי לממשלה אל מול הרשות המקומית בדחיפות. יש בהתנהלות זו כדי לפגוע בכבוד האדם וחמור מכך היא נעשית ללא סמכות חוקית", כתב ארבל.

    מאוחר יותר הורה מנכ"ל משרד הפנים, מרדכי כהן, לראש עיריית רמת גן להסיר את הגדרות.

    לבסוף, הסירו עובדי עיריית בני ברק את הגדרות. ראש עיריית בני ברק הרב אברהם רובינשטיין מוסר: "משבר הקורונה יחלוף, אבל התנהלותו הבלתי אנושית של ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה תיזכר לדיראון עולם. האיש שניסה לגזור קופון פוליטי על המצוקה של תושבי בני ברק כשהוטלו עליהם הגבלות תנועה, מקים גדרות מסביב לגטו שהוא דרש להקים. לא נאפשר גדרות, לא נסכים לתיוג גזעני ולהכתמת אוכלוסייה שלמה".

    מעיריית בני ברק נמסר: "עיריית בני ברק מוחה בתוקף על מעשה נבזי ומכוער של "שכנות טובה" מצד עיריית רמת גן שבחרה בצעד מחליא ללא כל סמכות, כפי שקבע גם שר הפנים אריה דרעי. תושבי בני ברק שומרי חוק ומתנהלים בהתאם להנחיות, הקמת הגדרות היא צעד אלים שמתאים להתנהלות של עבריינים, ומזכיר תקופות אפלות בעבר היהודי".

    ח"כ יעקב אשר: "הצבת הגדר באופן בלתי חוקי ע"י רה"ע ר"ג מזכירה ימים אפלים ופוגעת במאות אלפי תושבים שנמצאים בסגר ונמנעים מלצאת מהבית וזאת יממה לאחר שהציע לחלק משחקים לילדי ב"ב, הדבר מעיד על חוסר רגישות שנדרשת מראש עיר ועל צביעותו הבוטה, ההיסטוריה לימדה שאנשים כאלו נעלמו מהזירה הציבורית בלי להשאיר חותם. אני פונה למשטרת ישראל לאכוף את החוק ולהסיר את הגדר המקוממת באופן מיידי"



    9 תגובות

    מיין תגובות
    1. 9

      צודק במאה אחוז למה שהבני ברקים ידביקו את התושבים שלו הוא דואג להם בשונה מרובינשטיין שדואג רק לו ולמקורביו

      1. תתבייש לך על התגובה הגועלית שלך

    2. 8

      בושה ,נראה אותם משאירים את זה ככה שיצטרכו את מתנדבי אחוד הצלה מה יהיההההה????

    3. 7

      שטויות זה גדר לא אפקטיבית לאור הסגר המחמיר של המשטרה והמשמעת הציבורית ב99 אחוז

    4. 6

      אנטישמי בגרסת נאצי

    5. 5

      כשהיהודי לא עושה קידוש, הגוי עושה לו הבדלה

    6. 4

      איפה טוקר… עם הבוז לרובינשטיין???