מקורות זרים: ישראל תקפה מחסני נשק איראניים בסוריה

    שלמה ריזל 4 Comment on מקורות זרים: ישראל תקפה מחסני נשק איראניים בסוריה

    על פי מקורות זרים ישראל תקפה הלילה מחסני נשק המשתייכים לכוחות איראנים בסוריה | איראן ממשיכה לחמש את חיזבאללה בלבנון, לתקוף את ארה"ב ולבסס את תוכנית הגרעין בחסות המהומה העולמית

    מטוס קרב • אילוסטרציה
    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    על פי דיווחים זרים, התבצעה הלילה (בין ראשון לשני) תקיפה ישראלית של מחסני נשק המשתייכים לכוחות איראנים בבסיס האימאם עלי (בסיס האספקה האיראני הגדול ביותר באזור) באזור אל בוכמאל שבגבול עירק-סוריה. כמו"כ פיצוץ בבסיס מיזנאז בסוריה. הרוגים ופצועים לחיזבאללה.

    כזכור, ביום חמישי האחרון דווח בלבנון על פעילות עניפה של חיל האוויר הישראלי במהלך הבוקר והצהריים הכוללת תקיפות דמה בכל דרום לבנון ומול ערי החוף צור, צידון וביירות.

    כפי שדווח בשבוע האחרון, משטר הטרור האיראני מנצל את המצב העולמי המעורפל בשל הקורונה בכדי להמשיך במזימותיו ההרסניות. במסגרת מאמציהם לנצל את המצב, ממשיכים האיראנים בעת האחרונה להעביר תחמושת מדויקת לארגון הטרור חיזבאללה בלבנון דרך סוריה. כמו כן תוקפים האיראנים, באמצעות המיליציות העיראקיות, בסיסים אמריקאים. וככל הנראה בכוונתם להנחית עליהם מכה משמעותית בזמן הקרוב. בנוסף, ממשיכים האיראנים בהעשרת אורניום והגדלת הצנטריפוגות כחלק מתוכנית הגרעין האיראנית ומנצלים את המצב שהפקחים של סבא"א אינם יכולים להגיע לאיראן.

    בתוך כך, אתמול (ראשון) דווח על ידי סוכנות הידיעות האיראנית על חיסולו של מפקד בכיר בחיזבאללה הגנרל עלי מוחמד יוניס על ידי חמושים באישון לילה במחוז אל-נבטיה בדרום לבנון.



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      מעולה כן יאובדו כל אויבך ה.