ר"ע ב"ב בריאיון: "היה לחץ בשישי בגלל הסגר עכשיו העיר רגועה יותר"

    אסתי פלד No Comments on ר"ע ב"ב בריאיון: "היה לחץ בשישי בגלל הסגר עכשיו העיר רגועה יותר"

    ראש עיריית ב"ב אברהם רובינשטיין בריאיון ל'מהדורה המרכזית' מבהיר "אני מנהל את העיר, אני הבאתי את האלוף במיל' רוני נומה שיסייע לי במאבק" | על הקריסה של מוקד 106 וחלוקת המזון: "משתדלים להתגבר על העומסים"

    צילום: פלאש90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש עיריית בני ברק אברהם רובינשטיין התראיין הערב (ראשון) ל'מהדורה המרכזית בהגשת אבי מימרן ועדכן על המצב בשטח נכון להיום ואת יחסי הכוחות בניהול העיר, בינו לבין פיקוד העורף, "אני מנהל את המשבר הזה" מבהיר רובינשטיין ומוסיף, "רוני נומה מונה על ידי כדי לסייע לי במשימה הזו. את רוב המשימות שהעיירה עושה אנחנו לא אומרים לעשות, אנחנו לא אחראים על בדיקות ועל פינוי חולים, אבל אנחנו עוזרים גם בזה". רובינשטיין הוסיף כי נכון לעכשיו "לא צריך כח אדם ניהולי, צריך עוד כח אדם בשטח".

    על הסכנה בבני ברק מסביר רובינשטיין כי "יש הרבה בתים קטנים עם משפחות ברוכות ילדים ויש סכנה שאחד מבני הבית ידביק את כולם. אבל זה יישאר גם אם זה יהיה זה יישאר בתוך המשפחה ולא יפרוץ הלאה, והבכנה הגדולה כאן זה הסכנה של המבוגרים ילדים לא ירגישו שהם נשאים".

    על המחסור במזון והמוקד 106 שהיה בקריסה מוחלטת מבהיר רה"ע: "אנחנו משתדלים להתגבר על כל העומסים. יש מתנדבים שמביאים אוכל לבתים. הגיעו אלפי מנות למשפחות שלא יכולות לצאת לקניות. אני אצלי יש שיחות שמתקשרים אליי ואני מפעיל את המתנדבים. מוקד 106 מהיום אחה"צ הוסיפו עוד קווים וטלפנים. אנחנו ביום שישי היינו בלחץ יש יותר רוגע עכשיו. אנחנו כל שעתיים מקיימים דיונים על המצב".

    על מבצע פינוי מעדכן ראש העיר, "הקשישים ברמת סיכון גבוהה ולכן כדאי להוציא אותם מחוץ לעיר. שר הביטחון יזם את העניין אבל משרד הבריאות מגמגם בעניין כך אמר לי שר הביטחון. משרד הבריאות מפחד שחיילים יעבירו את הזקנים לבחוץ מחשש שידביקו את המבוגרים".

     

     

     

     



    0 תגובות