ר"ע ירושלים ליאון: "רוממה מובילה בכמות הנדבקים – במאה שערים יש מעט"

    איתי גדסי 7 Comment on ר"ע ירושלים ליאון: "רוממה מובילה בכמות הנדבקים – במאה שערים יש מעט"

    ר"ע ירושלים חשף על רקע ההובלה במספר החולים בישראל, את השכונה הנגועה ביותר בירושלים, ולא היא לא מאה שערים. איציק, מתנדב חילוני במד"א י-ם עונה למסיתים

    Police officers close synagogues and disperse public gatherings in the ultra orthodox Jewish neighborhood of Meah Shearim, following the government's decisions, in an effort to contain the spread of the coronavirus. March 31, 2020. Photo by Olivier Fitoussi/Flash90 *** Local Caption *** ??? ????? ????? ??????? ?????? ???? ???? ????? ????? ??? ???? צילום: פלאש90
    13:07
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on עשרות אמצעי לחימה אותרו בפשיטה על בית חולים אל אמל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש עיריית ירושלים משה ליאון חשף היום (ראשון) את המספרים האמיתיים במצב ההדבקה בשכונות בעיר, לדבריו, "השכונה שיש בה הכי הרבה חולים כרגע בירושלים היא שכונת רוממה שבה מתגוררים 40 אלף איש".

    ראש העיר הבהיר כי "נכון לאמש היו בה 177 חולים, ולכן זאת השכונה הראשונה שאני הולך לטפל בה מבחינת בידוד חולים. המטרה שלי היא להקטין את החולים שנמצאים בשכונות" אמר ראש העיר בריאיון לווינט.

    ראש העיר נשאל, כמה חולים יש בשכונת מאה שערים?

    ראש העיר חשף והשאיר בהלם את המראיינים: "אין הרבה, בין עשרה ל-20".

    ליאון המשיך ואמר, "זה לא רלוונטי. אחת הבעיות הקשות שלנו זה שאין מספיק בדיקות. הגדלי שני 'דרייב אינים' בירושלים, גם בקופות החולים בשכונת עצמן עודדתי את האנשים לעשות את הבדיקות" הסביר משה ליאון.

    בסיום דבריו הבהיר ראש העיר כי "צריך להיזהר מלהגיד כמה חולים יש בכל שכונה. לכאורה אני אעודד ככה את זה שלא ישמרו על ההנחיות".

    בתוך כך, איציק אסרף – פארמדיק מד"א ירושלים, הגיב לדברי ההסתה החמורים שהשמיעה עיתונאית בשם רינה מצליח כנגד הציבור החרדי. וכך הוא כותב: "שמי איציק, חילוני לגמרי, אני פראמדיק ואני אחראי על כונני התגובה המיידית של ארגון ההצלה הלאומי של ישראל מגן דוד אדום שעומד בחזית הצלת החיים בימינו ובכלל, את יודעת משהו רינה, לי בירושלים יש "צבא" של כאלף חיילים, לא חיילים עם רובה ולא עם כומתה, לי יש חיילים עם אפוד צהוב, כפפות כחולות, תיק החייאה אדום ודפיברילטור, חלק ניכר מהלוחמים שלי מתוך האלף הם חרדים".

    איציק המשיך וכתב, "אותם חרדים שאת משמיצה ללא הרף, הלוחמים שלי יוצאים לטפל בכל אירוע, בכל יום בשבוע ובכל חג קדוש וגם באמצע תפילה, הם מטפלים במסירות בכל אדם ללא הבדל ולא רק בחרדים כמותם, הם מהווים את העוצמה העיקרים שלנו, ראשונים להציל חיי אדם, חס וחלילה שלא תזדקקי לעולם, גם באנשים ששופכים עליהם ארס בפריים טיים ומכניסים אותם לתבניות".

    איציק הוסיף ותיאר את המסירות של אנשי החסד והרפואה, "דרך אגב, בכל מקום הם נמצאים, בבית חולים, ביד שרה ובארגוני הצלה נוספים, הם חלק מאיתנו, הם זה אנחנו ואנחנו זה הם, והם פה, בצניעות האופיינית להם, בשקט בשקט ומתוך מסירות מדהימה עושים זאת וללא תמורה, זאת הנתינה שלהם, זאת השייכות שלהם למפעל המדהים שנקרא מדינת ישראל".

    איציק פנה לאותה עיתונאית והזמין אותה לבקר ולראות בעצמה, "המשרד שלי ברוממה בירושלים, זה ממש קרוב לנווה אילן, בואי לבית מד"א ירושלים ותראי מהי אחווה אמיתית, מהי אהבת חינם, בואי תראי באמבולנס אחד יהודי חילוני, מוסלמי וחרדי, בואי אלינו, תראי את האור, זה יתן לך כוח, אנחנו בימים לא קלים, את יושבת באולפן הכי נצפה שיש, תנצלי את ה"כוח" שלך ותחברי , אל תשסעי… הָאֱמֶת וְהַשָלוֹם אֱהָבוּ| סיים איציק את מכתבו.



    7 תגובות

    מיין תגובות
    1. 7

      לא נכון זה שקר מוחלט אני גר פה ואני יודע מה הולך פה

    2. 6

      ומי גר ברוממה? ניחשתם נכונה……. אלה יביאו עלינו כליה.

      1. תפסיקו להשמיץ את הדתיים מספיק עם השנאה
        תתביישו לכם כולנו באותה סירה
        מה אתם משיגים
        זאת אוכלוסיה מיוחדת מלאה ערכים מלאה כבוד לזולת אתם צריכים ללמוד מהם