- רדיו קול חי - -

תיעוד דומע: הלוויתו של אבא של מירון הרב בן ציון קופרשטוק ז"ל

בהלוויה חרישית ורבת כאב, בהשתתפות מלווים בודדים הובא היום (ראשון) למנוחת עולמים איש החסד הדגול הרב בן ציון קופרשטוק ז"ל שכונה בפי כל "האבא של מירון". הרב בן ציון נפטר מנגיף הקורונה הקטלני והוא רק בן 63.

מבית החולים הדסה עין כרם הגיע הבשורה המרה הבוקר (ראשון) על פטירתו של הרב בן ציון קופרשטוק ז"ל, שהיו שכינוהו "האבא של מירון" בל"ג בעומר לאחר שנדבק בוירוס הקורונה. הרב קופרשטוק היה בן 63 בלבד.

בהודעה שיצאה מבית החולים הדסה עין כרם נכתב "חולה בן 63 אשר טופל במתחם המחלות המתפרצות בבית החולים נפטר לפנות בוקר. החולה סבל ממחלות רקע משמעותיות. אנו משתתפים בצערה הכבד של המשפחה".

ח"כ ישראל אייכלר ביכה את לכתו של הרב קופרשטוק: "אוי לה אמרה מירון כי אבדה בן ציון; יחד עם כל באי היכל הקודש בית רשב"י במירון, נחרד לבנו ושבת משוש לבנו, בהילקח המשמש בקודש במירון, דולה ומשקה, מאכיל ומאיר למאות אלפי ישראל ב'הילולא דרשב"י'. בכל ימות השנה עמד על המשמר, בקור וחום יומם ולילה לא ישבותו לדאוג לכל באי בית ה' העולים למירון הרב בן ציון קופרשטוק ז"ל, אשר נפל שדוד במגיפה אשר שרף ה', בשיא כוחו וגבורתו לעמוד לשרת בהיכל ה' בציון הרשב"י זיע"א".