הנשיא מוחה: "אסור להאשים ציבור שלם בגלל מעשים של יחידים"

    בנצי לייזרוביץ 4 Comment on הנשיא מוחה: "אסור להאשים ציבור שלם בגלל מעשים של יחידים"

    נשיא המדינה התייחס להתבטאויות הקשות נגד הציבור החרדי בצל התפשטות הקורונה: "אני רוצה לצעוק צעקה גדולה כנגד הקולות שאני שומע נגד הציבור החרדי. אסור להאשים ציבור זה או אחר בהאשמות שווא על הפצת מחלות ובוודאי שאין לפגוע בציבור שלם בגלל מעשים רעים של יחידים המתרחשים בכל חברה"

    נשיא המדינה, רובי ריבלין צילום: יוסי זליגר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כבכל שנה במסגרת ההכנות לחג הפסח, קיים הבוקר (ראשון) נשיא המדינה ראובן ריבלין מכירת חמץ, עם הרב הראשי הספרדי של ירושלים, הרב שלמה משה עמאר שליט"א הראשון לציון והרב הראשי לשעבר. בשל מגיפת הקורונה התקיימה המכירה באמצעות שיחת וידאו. במעמד המכירה השתתף גם מנכ"ל בית הנשיא הראל טובי.

    בשיחתם התייחס הנשיא להתבטאויות הקשות נגד הציבור החרדי בצל התפשטות הקורונה ואמר: "ביום הזה אני רוצה לצעוק צעקה גדולה כנגד הקולות שאני שומע נגד הציבור החרדי – אנשים אחים אנחנו והערבות ההדדית היא נר לרגלנו. אסור להאשים ציבור זה או אחר בהאשמות שווא על הפצת מחלות ובוודאי שאין לפגוע בציבור שלם בגלל מעשים רעים של יחידים המתרחשים בכל חברה".

    הנשיא בשיחה עם הרב לאחר מכירת החמץ

    מארק ניימן/ לע"מ

    עוד הוסיף הנשיא: "אסור גם להכליל ציבור שלם שרובו ככולו מקפיד על הוראות משרד הבריאות בימים מורכבים אלה של ערב פסח, וחג הפסח".

    הנשיא סיפר לרב כי בשנים האחרונות, כמו כל בית בישראל, גם בית הנשיא מוכר את החמץ שלו לקראת חג הפסח והוסיף כי גם השנה לא ויתר על המצווה. "אני רוצה להודות לכבוד הרב ולכלל המנהיגות התורנית שעושים מאמץ לוודא שכל ההכנות לחג הם על פי הנחיות משרד הבריאות", הוסיף.

    "מי ייתן שנדע בקרוב ימים טובים יותר, של בריאות ושקט. חג פסח בריא, שמח וכשר", איחל הנשיא לרב.



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      הנשיא לא מבין שהתקשורת עסוקה עם השנאת חרדים כבר הרבה שנים ומעולם לא ידברו על גדודי החסד והצדקה והרווחה שהקימו החרדים בישראל שכל אוכלוסיית ישראל ללא הבדל נהנים מאמפריות החסד של החרדים והתקשורת רק תדבר מקומץ מפגינים קטן ומכלילים ומטנפים את האווירה נגד כלל החרדים והכל במימון כספי המיסים שהחרדים משלמים . והנשיא שותק ושותק , תודה לכבוד הנשיא שהפסיק לשתוק כי כאשר חרדי אחד יטנף עליהם תרעש ותרעד הארץ ת"ק על ת"ק פרסה .

    2. 3

      הנה תגובה ששלחתי לכתבת שכנראה קיבלה הנחיות לרדת ולהכנס בחרדים : תזכרי שהגעת למצב שהכאבת להרבה יהודים יראי אלוקים צדיקים המופלאים בעשיית טוב לזולת כל ימי חייהם וגם עושים רצון השם יתברך וכמובן עוסקים בתורה הקדושה שנתן לנו בורא עולם, זה הזמן שאת ונשמתך הטהורה שאת חלק בלתי נפרד מכלל נשמות ישראל שהם חצובות מתחת כסא הכבוד , והנשמה שלך וודאי בוכה וכואבת על שלא זכתה להמשיך בדרך אבות אבותייך שמסרו נפשם על תורה ומצוות . על כן בואי ותתקרבי לבורא עולם הצטרפי ללגיונו של מלך מלכי המלכים לעשות רצונו בלב שלם תפני לכל רב ומורה דרך ירא השם אוהב כל יהודי, למשל כמו הרב זמיר כהן או לרב יגאל כהן ותבקשי ניתוב יהודי לחיים טובים בדרך התורה ויראת שמים ותזכי לזכות את כל ישראל , מי יודע אולי המצב הזה נועד לחזור ולהתקרב לבורא העולם ולהוראותיו ולזכות לחיי טוהר בעולם הזה ובעולם הבא. עד כאן

    3. 2

      זו חשיבה נכונה ולא כמו שמציגים בתשקורת ומשחירים ציבור שלם ששומר על הכללים וזאת מידעה כי אני משתיכת
      לציבור החרדי כול הכבוד לנשיא שעומד בעד הצדק