צה"ל תפס פיקוד על בני ברק; אלוף פיקוד העורף: "נערכים גם למקומות נוספים"

    קובי פינקלר No Comments on צה"ל תפס פיקוד על בני ברק; אלוף פיקוד העורף: "נערכים גם למקומות נוספים"

    מבצע 'קרן לייזר': פיקוד העורף מבצע מיפוי, חיילי צה"ל מחלקים מזון ותרופות ומוציאים חולים המוכנים למלוניות | הצצה לפעילות צה"ל לבלימת התפשטות נגיף הקורונה בעיר בני ברק

    בני ברק / אילוסטרציה
    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בימים כתיקונים פועלת אוגדה 98 אוגדת האש מול לבנון ובמתאר צפוני. הבוקר (ראשון), פועלים מפקדי האוגדה וחייליה בתוך העיר בני ברק ומסביב לה, כדי לתת מענה על הצורך המיידי בניגוע התחלואה הגבוהה,בחלוקת מזון ותרופות ובהוצאת החולים המוכנים לצאת למלוניות לבידוד.

    המבצע הגדול המכונה בצבא מבצע 'קרן לייזר' מנוהל תחת שרביטו של האלוף רוני נומה שמפקד בפועל על העיר תוך הסתייעות ואחריות של פיקוד העורף.

    מאז אמצע השבוע שעבר כבר החלו אנשי פיקוד העורף במיפוי העיר על בתיה, חוליה וצרכיה והבוקר נכנסה לעיר אחרי תידרוך מנטלי ומבצעי, מפקדת אוגדה 98 עם שתי חטיבות סדירות, צנחנים וחטיבת קומנדו, כשמדובר בכאלף חיילים בשלב זה עם מוכנות לשילובם של עוד 3000 חיילים בכל רגע נתון.

    לפי דובר צה"ל ומפקד פיקוד העורף הכוחות הונחו להערך לפעול גם במוקדים חרדיים נוספים כמו העיר אלעד או השכונות החרדיות בירושלים וכן בנקודות שאותם הגדיר משרד הבריאות כנקודות קרטיות להתפרצות המחלה.

    לדברי מפקד פיקוד העורף תמיר ידעי הכוחות שתחת פיקודו יקחו חלק הן בחלוקת מזון והן באריזת מזון טרי ויבש לקראת הפסח.

    בצה"ל מדגישים כי החיילים תודרכו וצויידו במיטב ציוד המיגון, הם תודרכו לאורך כל סוף השבוע במשימותיהם כולל הדרכה מנטלית והסברתית לגבי אופי האנשים, צרכיהם ודרכי מענה לסוגיות הרבות.

    "מהרגע שבנינו את תמונת המודיעין אנחנו יודעים מה יש בעיר, למי לפנות, מי היא אוכלוסיית הקשישים ומהן צריכיה ולפי זה נפעל ברחבי העיר" אומר מפקד פיקוד העורף.

    את המערגה מנהל צוות שכולל ארבעה: קודקודים האלוף רוני נומה כמפקד העיר, האלוף תמיר ידעי כמפקד פיקוד העורף, מפקד אוגדה 98 ירון פינקלמן ותא"ל במיל' רונן מנליס שאחראי על ההסברה בעיר.



    0 תגובות