הרב פינטו: "אין להזכיר את שם המחלה, שהוא משמות מלכי השדים"

    אבי יעקב 5 Comment on הרב פינטו: "אין להזכיר את שם המחלה, שהוא משמות מלכי השדים"

    במהלך שיעור שמסר השבוע, ציין גאב"ד מרוקו, האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו, מובאה מופלאה מ"ספר החזיונות" לרבי חיים ויטאל, תלמידו הגדול של האר"י הקדוש, ובו הוא מזכיר את שמו של אחד ממלכי השדים והמזיקים, ששמו קארונא

    21:51
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on הרב שווינגר: "עולם הישיבות ישרוד גם בלי תקציב"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    משבר הקורונה. האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו, גאב"ד מרוקו, הראה למקורביו את דברי רבי חיים ויטאל זיע"א בספר החזיונות.

    במשך השבוע האחרון, משתתפים רבבות צופים בשידור חי, בשיעורו של גאב"ד מרוקו רבי יאשיהו פינטו, שנמסר ממקום שהותו במרקש שבמרוקו, כאשר הוא קורא שוב ושוב לחיזוק ולהתעוררות בעקבות המצב בכל רחבי העולם בכלל ובעם ישראל בפרט.

    במהלך השיעור, ציין הרב פינטו מובאה מופלאה מ"ספר החזיונות" לרבי חיים ויטאל, תלמידו הגדול של האר"י הקדוש, ובו הוא מזכיר את שמו של אחד ממלכי השדים והמזיקים, ששמו קארונא.

    היה זה כאשר הרב פינטו הזכיר את הזהירות והחובה שלא לא להזכיר את שמה של המחלה, וזאת לאור דברי הבן איש חי, שאיזכור שם המחלה נותן כוח למזיק, ואז הביא את מהות המזיק ששמו קוראינה מלך ממלכי השדים.

    בשיעורים אלו, הזוכים לצפייה המונית מכל רחבי העולם, שב ומדגיש הרב פינטו, את הסגולה המיוחדת והכוח שיש להינצל מכל דבר רע, על ידי קריאת פסוקי ספר דברים, כאשר הוא מדגיש שאחד הדברים המסוגלים ביותר לישועה היא ללמוד מידי שבת את כל ספר דברים.

     

    ההסבר הוא, מאחר ובספר דברים יש 955 פסוקים כנגד 955 שערים בשמיים, וכל פסוק פותח שער אחר 55 הפסוקים האחרונים הם אלו שאין אף למלאך מט"ט רשות לבוא שם ואלו 55 שערים שנפתחים עד כסא הכבוד.

    הרב פינטו אף ציין במהלך השבוע, שוב ושוב, כי מי שקורא את כל ספר דברים ואת ה-55 פסוקים האחרונים, ודאי שתפילתו – כשהוא לבדו ניצב רוחנית ליד כסא הכבוד -נענית, כאשר הישועות שפורסמו ממי שקרא זאת הן לאינספור, ואכן רבבות יהודים הצטרפו ומצטרפים מידי שבת לאמירת ספר דברים.

    במהלך הימים האחרונים, על פי קריאת הרב פינטו, ומאחר ויש כוח עצום לקריאה משותפת להמון עם, מידי ערב בשעה תשע נערך שיתוף בשידור חי של אלפי יהודים מרחבי העולם, שקוראים יחד עם הרב את ה-55 פסוקים האחרונים כדי להכות ברוח הרעה של המגיפה.

    במוצאי שבת הקרובה, בשעה 22.00 ישודר שיעורו של הרב פינטו, דרשת שבת הגדול המשודרת, ואחריה קריאה משותפת של יהודים מכל העולם, של פסוקי ספר דברים.



    5 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      חוץ מזה. הבן איש חי כותב שאם אומרים את שם המגיפה זה מרבה אותה בעולם ח"ו