מרגש: הילדים המיוחדים נשאו תפילה לרפואתו של אלי ביר

    צבי הדס 2 Comment on מרגש: הילדים המיוחדים נשאו תפילה לרפואתו של אלי ביר

    תפילת הילדים: הילדים המיוחדים נשאו תפילה מיוחדת לשלומו של מייסד ויו"ר איחוד הצלה

    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בבית החולים בארה"ב, מאושפז מייסד ונשיא 'איחוד הצלה' אלי ביר לאחר שלקה בקורונה. על פי הדיווחים מבית החולים, ביר מורדם ומונשם כחלק מהפרוטוקול לטיפול בחולי קורונה הסובלים מקשיי נשימה. רבים ממוקיריו של ביר בישראל בהם אלפי מתנדבי 'איחוד הצלה' נושאים בימים אלו תפילה לרפואתו השלמה. השבוע, בעיר מודיעין עילית התקיימה תפילה ייחודית לרפואתו. ילדים מיוחדים ובעלי מוגבלויות ערכו בסיוע מתנדבים תפילה לרפואתו השלמה של אליעזר יהודה בן חיה בתוך שאר חולי עמו ישראל.

    תיעוד מהתפילה המרגשת הועבר לרעייתו של ביר, שהתרגשה ואמרה שהיא בטוחה כי תפילה של ילדים טהורים תבקע את שערי השמים ותביא מזור לבעלה. יש לציין, כי לאור החלטת משרדי הבריאות והחינוך להפסיק את הלימודים גם במסגרות החינוך המיוחד, הורים רבים במגזר החרדי ובמגזר הכללי מתקשים בימים אלו להתמודד עם האתגר העצום שיש בכך שהילדים הללו שוהים בלי מסגרת חינוכית מסודרת. ועדת החינוך של הכנסת דנה השבוע בנושא ובדיון נשמעה הקריאה להחריג את החינוך המיוחד מההחלטה הגורפת על ביטול הלימודים.

    עמותת 'נותנים' מפעילה בהתאם להוראות הגורמים המוסמכים מועדוניות ברחבי העיר מודיעין עילית, כאשר בכל מועדוניות שוהים לא יותר מחמישה ילדים. מתנדבות הארגון שהוכשרו לכך מפעילות את הילדים במועדוניות ומאפשרות להורים מספר שעות של טיפול בילדי המשפחה האחרים.

    כאות הכרת הטוב לנשיא ומייסד איחוד הצלה אלי ביר שעוזר רבות לחינוך המיוחד, יזמו ב'נותנים' את התפילה המרגשת שנשאו הילדים לשלומו של ביר, בתקווה שבקרוב יבשרו הרופאים בארה"ב על הטבה במצבו.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      בבקשה תתפללו לרפואת המלאך הטהור הזה שהציל אלפי בני אדם!!! וה ' ירפא את כל חולי עם ישראל!!!

      1. זה יותר ממלאך טהור
        מלאך מין השמים טהור וקדוש
        שלא נידע מה היה קורה אם לא היה את הארגון איחוד הצלה הארגון הקדוש הזה