שר הביטחון יורד לשטח ומבקר בב"ב: "יחד נירתם למאמץ שיותאם לצרכי העיר"

    איתי גדסי 1 Comment on שר הביטחון יורד לשטח ומבקר בב"ב: "יחד נירתם למאמץ שיותאם לצרכי העיר"

    שר הביטחון יורד לשטח ומבקר בעיר בני ברק, על רקע הזינוק במספר החולים בעיר | השר הגיע לחמ"ל העירוני ודן עם האלוף במיל' רוני נומה והאחראים על בלימת הנגיף | כמו כן, השר שוחח עם ראש העיר ושר הפנים בשיחת וידיאו | בנט: "תושבי בני ברק מתנהלים למופת"

    שר הביטחון בביקור בחמ"ל העירוני
    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יורד לשטח: בצל הזינוק במספר החולים בעיר בני ברק, שר הביטחון, נפתלי בנט שלוקח חלק גדול בהובלה במלחמה בהתפשטות הנגיף בישראל, ביקר היום (חמישי) כשהוא מלווה במזכירו הצבאי בעיר בני ברק. השר ביקר בחמ"ל המרכזי, שם שוחח בשיחת וידאו עם ראש העיר, אברהם רובינשטיין, ופגש את אלוף (במיל') רוני נומה, המנהל את מטה המאבק בהתפשטות נגיף הקורונה בעיר.

    שר הביטחון שמע על התמודדות התושבים והרשות המקומית עם התפשטות הנגיף.
    השר שוחח גם עם שר הפנים, אריה דרעי, אשר מוביל את המערכה להגנה על העיר בני ברק. לאחר מכן, ביקר במספר חנויות מכולת ובסופר-מרקטים, במטרה ללמוד על המצב בשטח.

    בתום הביקור, מסר השר "תושבי בני ברק מתנהלים למופת. חיילי צה"ל יעניקו את כל התמיכה לתושבי בני ברק, אחינו הם. המצב בבני ברק מורכב, אך לשמחתי אנחנו רואים היענות גדולה של התושבים להישמע להנחיות".

    השר הסביר את המורכבות בעיר, "בני ברק שונה במאפייניה ממקומות רבים אחרים: משפחות מרובות ילדים בדירות קטנות, אוכלוסייה צעירה מהרגיל, היקף נמוך באופן יחסי של אוכלוסייה מבוגרת, ניתוק מהאינטרנט, וככל הנראה היקף גבוה יחסית של תחלואה בקורונה. כולנו יחד נירתם למאמץ שיותאם לצרכים. יחד, ננצח את הקורונה".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      בנט אף פעם לא ידעתי שאתה יודע לעבוד ולדאוג לאזרחים שפו עננקקקקק